اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان قزوین

برترین‌های مسابقات ورزشی هفته قوه قضاییه انتخاب شدند

خبرگزاری فارس: به مناسبت بزرگداشت هفته قوه قضاییه یک دوره بازی‌های فوتسال و همچنین یک دوره مسابقه شطرنج به صورت نیمه سریع بین کارمندان دادگستری استان قزوین برگزار شد.

برترین‌های مسابقات ورزشی هفته قوه قضاییه انتخاب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، در مسابقات فوتسال بزرگداشت هفته قوه قضاییه در استان قزوین که با حضور 10 تیم شامل دادگستری شهرستان‌های قزوین (گروه الف و گروه ب)، آبیک، بویین زهرا، حوزه قضایی رازمیان، سازمان ثبت اسناد و املاک، سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی، کانون وکلای دادگستری و دفتر حمایت از ایثارگران دادگستری استان قزوین برگزار شد، تیم کانون وکلای دادگستری استان با کسب نتیجه سه بر یک مقابل دادگستری الف به مقام قهرمانی رسید و همچنین تیم دادگستری الف مقام دوم را کسب کرده، دادگستری شهرستان آبیک نیز با نتیجه 5 بر 4 در ضربات پنالتی تیم سازمان زندان‌ها را شکست داد و مقام سوم این رقابت‌ها را کسب کرد.

در پایان این مسابقات امینی از تیم کانون وکلا با به ثمر رساندن 14 گل عنوان آقای گلی را کسب کرد، همچنین پرویز مافی از دادگستری رازمیان به عنوان بازیکن اخلاق و سید امیرحسین موسوی تبار (دادگستری کل) به عنوان بازیکن فنی این مسابقات اعلام شدند. 

در مسابقات شطرنج که به صورت نیمه سریع و با شرکت 19 نفر از کارمندان در محل هیئت شطرنج استان قزوین انجام شد، محمد مرعی (دادگستری استان قزوین) مصطفی عسگری (دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قزوین) و عبدالله خمسه (کانون وکلای دادگستری استان قزوین) به ترتیب اول تا سوم شدند.

گفتنی است محمد خلیلی و سید ابوالقاسم سیاقی دو نفر از کارمندان دادگستری استان قزوین نیز به قله چهار هزار و 659 متری تخت سلیمان صعود کردند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول