اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت کشور:

80 درصد نظامیان امریکایی آموزش‌دیده کمپ‌های اسلام‌زدایی‌ هستند

خبرگزاری فارس: مسئول تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت کشور گفت: 80 درصد نظامیان امریکایی آموزش دیده کمپ‌های اسلام‌زدایی‌ هستند.

80 درصد نظامیان امریکایی آموزش‌دیده کمپ‌های اسلام‌زدایی‌ هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، حجت‌الاسلام محمدرضا نصوری صبح امروز در همایش فرهنگی "نهضت روشنگری مهدویت" که با همکاری اداره تبلیغات اسلامی، ناحیه مقاومت بسیج و شورای هیئت مذهبی سوادکوه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد با اشاره به این که مسئله ظهور منجی عالم بشریت می‌تواند شاخص وحدت مسلمین قرار گیرد، گفت: غربی‌ها برای دستیابی به اهداف خود اقدام به نیروسازی، آینده‌سازی و مقابله با دو مانع جدی خود یعنی قرآن و منجی کرده‌اند.

مسئول بنیاد مهدویت استان مازندران به روش‌های دشمنان برای مقابله با امام عصر اشاره کرد و افزود: استفاده از روش انکاری، روش تخریبی و روش نمونه‌سازی توسط دشمنان برای مقابله با اعتقاد به مهدویت وجود دارد.

* 80 درصد نظامیان امریکایی آموزش دیده کمپ‌های اسلام‌زدایی‌اند

دبیر اجرایی نخستین همایش ملی کتاب مهدویت کشور به تلاش استکبار برای آماده‌سازی جوانان و نوجوانان برای جایگزین‌سازی اشاره کرد و یادآور شد: در مجموعه‌های مختلف آنان اقدام به آموزش اسلام‌زدایی و معرفی رئیس جمهور زمان امریکا به عنوان منجی می‌کنند و منجیان سایر ادیان را دشمن او معرفی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: 80 درصد نظامیان امریکایی را افراد آموزش دیده این کمپ‌ها تشکیل می‌دهند.

مسئول تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت کشور به طرح آینده‌سازی غربی‌ها اشاره کرد و گفت: آنان معتقدند که علائم ظهور مسیح را در زمان خودمان آماده کنیم تا ظهور وی زودتر انجام شود.

نصوری به علائم ظهور مسیح از دیدگاه غربی‌ها اشاره کرد و افزود: در زمان ظهور مسیح بیت المقدس در دست یهود باشد، تخریب مسجد الاقصی و قبه الخضر و ساخت معبد مسجد سلیمان نیز انجام گیرد.

* افراد بی‌خرد سازنده مستند "ظهور بسیار نزدیک است"

وی به مستند "ظهور بسیار نزدیک است" اشاره کرد و گفت: افراد بی‌خرد سازنده این مستند نیز خواهان آماده‌سازی شرایط ظهور در زمان حاضر شده بودند بدون اینکه شرایط و زمینه‌های حقیقی به وجود آید.

مسئول بنیاد مهدویت استان مازندران به علائم حتمی و غیرحتمی ظهور امام عصر (عج) اشاره کرد و یادآور شد: خروج سفیانی، قتل نفس زکیه، صیحه آسمانی، خروج یمانی، فرو رفتن لشکر سفیانی در سرزمین بیدا از علائم حتمی ظهور است.

مسئول تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت کشور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره بحث مهدویت، گفت: در بحث مهدویت باید عالمانه و کارشناسانه وارد شویم نه جاهلانه، چرا که این مسئله مورد حساسیت غربی‌ها و دشمنان قرار دارد.

وی با تاکید بر این که اتکا به عترت و قرآن مانع انحراف در دین است، گفت: اطاعت‌پذیری از امام زمان را جدی بگیریم و مهدویت روح حاکم زندگی ما باشد.

نصوری به معنای انتظار اشاره کرد و متذکر شد: انتظار به معنای اعتراض به وضع موجود است و همه ما باید از لحاظ علمی و عملی خود را مهیای ظهور کنیم.

این مسئول خواستار افشاگری، جهل زدایی و مبارزه با بی‌تفاوتی‌ها شد و اذعان داشت: هر کجا بی‌تفاوت عمل کردیم دشمنان فعالانه وارد می‌شوند.

انتهای پیام/ن10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول