اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار عنبرآباد:

9 هزار واحد مسکونی در عنبرآباد احداث و بهسازی شد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار عنبرآباد گفت: در دولت نهم و دهم توجه ویژه‌ای به امر مسکن شده و 9 هزار واحد مسکونی در عنبرآباد احداث و بهسازی شدند.

9 هزار واحد مسکونی در عنبرآباد احداث و بهسازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، جواد کمالی صبح امروز در شورای مسکن این شهرستان با بیان اینکه مسکن یکی از ضروریات هر جامعه است، اظهار داشت: در دولت نهم و دهم توجه ویژه‌ای به امر مسکن شده و اقدامات قابل تحسینی در این زمینه انجام شده است.

وی افزود: در سطح شهر و روستاهای عنبرآباد نیز احداث و بهسازی مسکن از پیشرفت خوبی برخوردار است و مسئولان تلاش‌های قابل توجهی در این زمینه انجام داده‌اند.

کمالی با بیان اینکه 9 هزار واحد مسکن در عنبرآباد احداث و بهسازی شدند، تصریح کرد: این امر نتیجه همکاری و هماهنگی مسئولان این شهرستان است.

وی خاطرنشان کرد: برای جذب سهمیه مسکن بنیاد مسکن و بانک‌های عامل این شهرستان باید حداکثر تا پایان مرداد‌ ماه سال جاری نسبت به انعقاد قرارداد و پرداخت تسهیلات مسکن روستایی اقدام کنند.

معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار عنبرآباد گفت: واگذاری زمین مسکونی در روستاها باید از طریق بنیاد مسکن انجام شود و از واگذاری زمین از طریق سایر دستگاه‌ها، شوراها و دهیاران جلوگیری می‌شود.

کمالی ابراز داشت: متولی قانونی واگذاری زمین مسکونی در روستاها بنیاد مسکن است که باید این موارد برای جلوگیری از بروز مشکل در آینده رعایت شود.

وی اذعان داشت: بنیاد مسکن عنبرآباد باید نسبت به اخطار واحدهای مسکن شهرک تحل‌آباد که دریافتی اقساط برابری دارند، اقدام کند و پیشرفت فیزیکی این واحدها بر اساس پرداخت اقساط ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول