اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله بحرالعلوم میردامادی:

ظهور امام عصر(عج) ظهور اکمال دین است

خبرگزاری فارس: تولیت مرکز جهانی حضرت ولیعصر(ع) گفت: با ظهور امام زمان(عج) «الیوم الکملت لکم دینکم‌» ظاهر شده و ظهور امام عصر، ظهور اکمال دین است.

ظهور امام عصر(عج) ظهور اکمال دین است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم آیت‌الله سید مهدی بحرالعلوم میردامادی امروز در چهارمین نشست دهه مهدویت و رویکرد اطلاع‌رسانی در دنیای مجازی به آیه «الیوم اکملت لکم دینکم...» گفت: اسلام دینی کامل بوده و در همه عرصه‌ها برای زندگی بشر برنامه دارد.

وی با اشاره به اینکه این آیه شریفه بعد از واقعه غدیر خم نازل شده است تصریح کرد: اسلام کامل‌ترین دین به شمار می‌رود و امروز مردمی که به دنبال استدلال و برهان هستند به این دین روی می‌آورند.

تولیت مرکز جهانی حضرت ولیعصر(عج) با اشاره به اینکه استدلال و شهود در دین مبین اسلام بسیار قوی است گفت: توجه به عقل از دیگر ویژگی‌های این دین آسمانی به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه در دین مبین اسلام شهود همراه با استدلال است و در این دین آسمانی بهترین دستورات برای زندگی بشر ارائه شده است.

بحرالعلوم میردامادی با تاکید بر اینکه باید دین مبین اسلام به عنوان کامل‌ترین دین به دنیا معرفی شود خاطر نشان کرد: حوزه علمیه در این زمینه وظیفه دارد و باید اسلام به صورت کامل به دنبال معرفی شود.

وی بیان کرد: اگر عطر اسلام و زیبایی گل این دین مبین اسلامی به دنیا شناسانده شود، آن زمان مشاهده می‌کنیم که مردم گروه گروه و فوج فوج به اسلام می‌پیوندند.

استاد حوزه علمیه نجف با اشاره به اینکه اسلام باید به جامعه مسیحیت معرفی شود تاکید کرد: تاریخ نشان داده که مسیحیان قلب سلیمی دارند و قلوب آنها برای حق مهیا است و در این زمینه آیه «الیوم اکلمت...» باید برای آنان تبیین شود.

وی با اشاره به نکات اشتراک مسیحیت و اسلام گفت: حضرت مسیح همراه با امام زمان(عج) ظهور کرده و وزیر ایشان خواهند بود.

استاد حوزه علمیه ضرورت توجه به تبلیغ جهانی در عرصه مهدویت را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: مهدویت مربوط به یک شهر و کشور نیست، بلکه مهدویت یک فرهنگ جهانی است و باید در این زمینه در سطح جهانی تبلیغ شود.

بحرالعلوم میردامادی با اشاره به اینکه دین بدون ولایت کامل نیست افزود: دشمنان تلاش کردند که مردم از کمال اسلام آگاهی نیابند و نفهمند که این دین مبین آسمانی کامل‌ترین دین‌هاست.

وی با اشاره به اینکه دین مبین اسلام بدون غدیر، ولایت ائمه اطهار، نهج‌البلاغه، کربلا و عاشورا، شهادت خواهی و... بدون عطر و زیبایی است گفت: با ظهور امام زمان(عج) «الیوم اکملت لکم دینکم‌» ظاهر شده و ظهور امام عصر، ظهور اکمال دین است.

تولیت مرکز جهانی حضرت ولیعصر(عج) تاکید کرد: در عصر ظهور عقل مردم رشد کرده و مردم فوج فوج به دین مبین اسلام گرایش پیدا می‌کنند و بنابر این دولت‌های دنیا نباید در مقابل تبلیغ مهدویت و ظهور مانع‌تراشی کنند و اگر چنین مسئله‌ای محقق شود، مردم زیادی به دین مبین اسلام گرایش پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول