اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کتابخانه‌های عمومی ریگان خبر داد

برگزاری مسابقه کتابخوانی آیین انتظار 3 در ریگان

خبرگزاری فارس: رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان ریگان گفت: به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان، مسابقه کتابخوانی آیین انتظار 3 در شهرستان ریگان آغاز شد.

برگزاری مسابقه کتابخوانی آیین انتظار 3 در ریگان

ولی‌الله موسی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ریگان اظهار داشت: با توجه به اهمیت و ضرورت ترویج فرهنگ والای انتظار و در راستای فرهنگ مطالعه مفید کتابخوانی، آیین انتظار سه امروز در شهرستان ریگان آغاز شد.

وی افزود: در شهرستان ریگان بیش از یک‌هزار و 178 پاسخنامه در بین مردم به ویژه قشر جوان در کتابخانه عمومی شهرستان در حال توزیع است.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان ریگان گفت: در این مسابقه به نفرات برگزیده جوایز ارزنده‌ای شامل کمک هزینه سفر به حج، سوریه، عتبات عالیات و مشهد مقدس و بسته‌های فرهنگی توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اهدا می‌شود.

موسی‌زاده بیان داشت: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به کتابخانه عمومی شهرستان کتاب را از این اداره دریافت کنند.

وی افزود: منبع مسابقه کتاب چگونه امام زمان را یاری کنیم نوشته سیدمهدی حائری‌قزوینی است و آزمون به صورت چهار گزینه‌ای و غیر حضوری برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند پاسخنامه را تا پایان روز اول شهریور ماه امسال به کتابخانه عمومی شهرستان تحویل دهند.

موسی‌زاده با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در زمینه انتظار افزود: انتظار یعنی قانع نشدن، قبول نکردن به وضع موجود زندگی انسان و تلاش برای رسیدن به وضع مطلوب که مسلم است که این وضع مطلوب با دست قدرتمند ولی خدا امام زمان (عج) تحقق پیدا می‌کند.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان ریگان بیان داشت: کسانی که به نام مهدی باشند به صورت رایگان در این ایام عضو کتابخانه عمومی می‌شوند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول