اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عنبرآباد:

خانواده شهدا از مقربان درگاه الهی هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار عنبرآباد گفت: شهدا و خانواده معظم شهدا از مقربان درگاه الهی هستند، زیرا بهترین فرزندان خود را تقدیم اسلام و رضایت الهی را برای خود کسب کردند.

خانواده شهدا از مقربان درگاه الهی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، ولی‌محمد مشایخی صبح امروز در دیدار مسئولان شهرستان عنبرآباد با خانواده شهدای روستای دوساری با تبریک اعیاد ماه شعبان و عید ولادت منجی عالم بشریت اظهار داشت: ماه شعبان ماهی است که باید با آماده‌سازی خود از آن بهره کافی را ببریم و به استقبال ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خداوند برویم.

وی افزود: اعیاد ماه شعبان فرصتی است تا سیره ائمه (ع) را در زندگی خود جاری و ساری کنیم.

مشایخی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم از رهروان واقعی ائمه اطهار باشیم، باید در راستای خط مشی ایشان حرکت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شهدا و خانواده معظم شهدا از مقربان درگاه الهی هستند، زیرا بهترین فرزندان خود را تقدیم اسلام و رضایت الهی را برای خود کسب کردند.

فرماندار عنبرآباد با بیان اینکه خانواده شهدا پرمعناترین معامله را با خداوند متعال انجام دادند، گفت: شهدا تربیت شده پدران و مادرانی هستند که آنها را با لقمه هلال پرورش دادند و این والدین الگو گرفته از اهل بیت (ع) هستند.

مشایخی ابراز داشت: اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابل استکبار جهانی ایستاده است به پشتوانه خون هزاران شهید و جانباز است که این امر تعظیم دنیا را در برابر ایران اسلامی به دنبال داشته است.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول