اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دستیار ارشد رئیس ‌جمهور در مشهد:

از دلایل اصلی اقتدار کشور در سطح منطقه‌ سفرهای استانی است

خبرگزاری فارس: دستیار ارشد رئیس ‌جمهور در مشهد گفت: شاید یکی از دلایل اصلی اقتدار کشور در سطح منطقه‌ای حضور مردم در سفرهای استانی باشد و بسیاری از اهداف کلان کشور مانند انرژی هسته‌ای با حضور مردم در سفرهای استانی محقق شد.

از دلایل اصلی اقتدار کشور در سطح منطقه‌ سفرهای استانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدمجتبی ثمره‌‌هاشمی عصر امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در مشهد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سفرهای استانی سبب شد اعضای دولت با تمام مشکلات در نقاط مختلف کشور آشنا شوند.

وی ادامه داد: آنها در پی این سفرها به شهرستان‌‌ها و روستاها سفر می‌کنند و مسائل و مشکلات را از نزدیک می‌بینند و اتخاذ بسیاری از تصمیمات بزرگ در کشور از دل این سفرهای استانی بیرون آمده است که از جمله آن می‌توان به بحث مسکن مهر اشاره کرد که از دل سفرهای استانی و با توجه به بررسی نیاز کشور در نقاط مختلف بیرون آمده است. 

دستیار ارشد رئیس‌ جمهور اظهار داشت: مدیریت استانی در سفرهای استانی با مدیریت کشور رو به ‌رو شد و چند جلسه هیئت دولت در استان‌ها سبب شد که مدیران استانی با مدیریت کشوری آشنا شوند.

ثمره‌هاشمی ادامه داد: البته سفرهای استانی ممکن است مشکلاتی نیز داشته باشد اما به طور حتم از ابتدا تاکنون مشکلات بسیاری برطرف شد و سفرها و کیفیت آنها ارتقا پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه مردم در سفرهای استانی با شعارهای خود نشان داده‌اند که انرژی هسته‌ای حق مسلم ملت ایران است، گفت: حضور مردم در سفرهای استانی و استقبال آنها از موضوع انرژی‌ هسته‌ای سبب افزایش اقتدار کشور در سطح منطقه شد.

دستیار ارشد رئیس‌ جمهور گفت: دستاورد بعدی سفرهای استانی آشنایی مجموعه دولت با تمام مشکلات کشور است که در این زمینه می‌توان با توجه به روستاها و استفاده بهینه از منابع آبی، از زمین‌های کشاورزی بهره‌برداری بیشتر را انجام داد.

انتهای پیام/آ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول