اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نمایشگاه دستاوردهای سفر هیئت دولت مطرح شد

جلیلی: تاثیر سفرهای استانی بر حوزه فرهنگ مشهود است

خبرگزاری فارس: مسئول امور فرهنگی و هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: سفرهای استانی هیئت دولت تاثیرات خوبی در حوزه‌ فرهنگی و ساخت ‌فضاهای فرهنگی به همراه داشته است.

جلیلی: تاثیر سفرهای استانی بر حوزه فرهنگ مشهود است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عدالت جلیلی بعدازظهر امروز در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای یک‌صدمین سفر هیئت دولت در مصلی بزرگ شهرکرد، در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: این نمایشگاه به طور همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود و مردم در این نمایشگاه از نزدیک با دستاوردهای چهار سفر هیئت دولت به استان چهارمحال و بختیاری آشنا می‌شوند.

وی بیان داشت: در این نمایشگاه مردم به صورت مستقیم با مسئولان ملاقات می‌کنند و از نزدیک برای رفع مشکلاتشان خصوصا در زمینه فرهنگ و هنر چاره‌جویی می‌شود.

جلیلی ادامه داد: مردمی که از نمایشگاه بازدید می‌کنند، وقتی که از نزدیک با اقدامات دولت عدالت‌محور نهم و دهم آشنا می‌شوند به طور عجیبی از حجم فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته شگفت‌زده شده و رضایت خودشان را اعلام می‌کنند.

وی افزود: سفرهای استانی هیئت دولت تاثیرات خوبی در حوزه‌ فرهنگی و ساخت‌ فضاهای فرهنگی داشته که ما در حال حاضر شاهد رشد قابل قبول فرهنگ و هنر در استان چهارمحال و بختیاری هستیم.

مسئول امور فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به بعضی از اقدامات دولت عدالت‌محور نهم و دهم در حوزه فرهنگ و هنر گفت: احداث فرهنگ‌سرا و مجتمع‌های فرهنگی، احداث خانه‌های فرهنگی، کانون‌های مساجد، کانون‌های فرهنگی هنری، تشدید انجمن‌های برگزاری جشنواره‌ها و سمینارها و همایش‌های فرهنگی از مهم‌ترین اقدامات دولت نهم و دهم در حوزه فرهنگ و هنر در استان چهارمحال و بختیاری بوده است.

وی ادامه داد: مردم در این استان به نحو چشمگیری از اقدامات فرهنگی و هنری دولت استقبال کرده‌اند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول