اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران در اولین روز کاری:

روند اجرای پروژه‌های گچساران را با جدیت زیر نظر داریم

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران در اولین روز کاری خود گفت: با انجام بازدیدهای مستمر از پروژه‌های این شهرستان، روند اجرای این پروژه‌ها را با جدیت زیر نظر داشته و پیگیر اجرای کمی و کیفی این پروژه‌ها هستیم.

روند اجرای پروژه‌های گچساران را با جدیت زیر نظر داریم

محمد شفیعی شامگاه سه‌شنبه در حاشیه بازدید از روستاهای حوزه امامزاده جعفر(ع) و بررسی روند اجرایی پروژه‌های عمرانی و خدماتی گچساران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: امروزه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، خدمات‌رسانی در بخش‌های مختلف آموزشی، فرهنگی، ورزشی و تفریحی به نقاط مختلف شهری و روستایی شتاب گرفته است.

سرقت کابل برق در گچساران مشکل‌ساز شده است

فرماندار گچساران با تأکید بر لزوم توجه ویژه به مردم مناطق محروم و روستاها ابراز داشت: ولایت‌مداری، استقامت و از خودگذشتگی ملت شهیدپرور ایران اسلامی سبب استحکام هر چه بیشتر درخت تنومند انقلاب شده است.

شفیعی پس از بازدید از پروژه پارک تفریحی وحدت حوزه امامزاده جعفر(ع)، این پارک را یکی از پروژه‌های مؤثر در راستای زیباسازی فضای روستا عنوان کرد.

وی با اظهار رضایت از منظر زیبا و چشم‌‌انداز این پروژه بیان داشت: ایجاد و گسترش فضای سبز در روستاها و مناطق محروم سبب ایجاد روحیه نشاط در میان مردم این مناطق می‌شود.

شفیعی با تشریح اولین روز کاری خود به عنوان فرماندار گچساران یادآور شد: در اولین ساعات کاری خود به احترام کارکنان، جلسه‌ای با پرسنل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

وی نشست با اعضای شورای تأمین گچساران در راستای شناسایی مشکلات و شناسایی نقاط تهدید این شهرستان را یکی دیگر از برنامه‌های صورت‌گرفته اولین روز کاری خود عنوان کرد و گفت: در جلسه با اعضای شورای تأمین برخی از مشکلات شناسایی شد که سرقت کابل‌های برق به عنوان یکی از مهم‌ترین تهدیدات گچساران معرفی شد.

شفیعی برگزاری جلسه با کارکنان و مجموعه شرکت توزیع نیروی برق گچساران در محل این اداره را از دیگر اقدامات خود در اولین روز کاری عنوان و خاطرنشان کرد: برگزاری این نشست می‌تواند تأثیر بیشتری در نحوه نظارت، حفاظت و صیانت از کابل‌های برق داشته باشد.

هیچ‌گونه فضاسازی در آستانه نیمه شعبان در شهر صورت نگرفته است

فرماندار گچساران نیمه شعبان را یکی از بزرگترین اعیاد مسلمانان دانست و افزود: در آستانه نیمه شعبان هستیم اما هیچ‌گونه فعالیت فرهنگی در زمینه فضاسازی، تزئینات و چراغانی در شهر به مناسبت این عید بزرگ صورت نگرفته است.

شفیعی برگزاری نشست با دستگاه‌های فرهنگی را از دیگر برنامه‌های کاری امروز خود اعلام کرد و اذعان داشت: در این جلسه مقرر شد از فردا کار آذین‌بندی بازار و خیابان‌ها و آماده کردن سکوهای توزیع شربت و شیرینی در نقاط مختلف شهر عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه فرمانداری در انجام این امور پیش‌قدم شده ‌است، ادامه داد: مقرر شد ادارات ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ستاد برگزاری نماز جمعه، اصناف گچساران، شهرداری و شورای اسلامی شهر دوگنبدان در این زمینه همکاری‌های لازم را داشته باشند.

شفیعی بازدید از بیمارستان 96 تختخوابی گچساران را از دیگر برنامه‌های کاری امروز خود عنوان کرد و گفت: بازدید از این پروژه لازم و ضروری بود و مقرر شد جلسه‌ای نیز با مدیرعامل شرکت سازنده و مدیران و مسئولان مرتبط با این پروژه در شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب داشته باشیم.

فرماندار گچساران ابراز داشت: با انجام برنامه زمان‌بندی در راستای تکمیل این بیمارستان مقرر شد هر 20 روز یک بلوک از این پروژه پیشرفت داشته باشد که لازمه این موضوع دعوت از مسئولان مرتبط با ساخت این پروژه در روز سه‌شنبه هفته آینده است تا روند ساخت این پروژه با شتاب بیشتری برگزار شود.

شفیعی با اشاره به مشکلات پیش‌روی دانشکده نفت و گاز گچساران تسطیح زمین، دیوار‌کشی و تجهیزات مورد نیاز را از جمله مشکلات شناسایی شده این دانشکده عنوان کرد.

وی بیان داشت: تلاش و سعی بر این است که با برطرف کردن این مشکلات، دانشجویانی که از مهر ماه سال جاری در این دانشکده تحصیل می‌کنند، کمترین دغدغه را داشته باشند.

انتهای پیام/خ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول