اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال/

مهدی مؤمنی به صبای قم پیوست

خبرگزاری فارس: مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال فولاد خوزستان با عقد قراردادی به صورت رسمی به تیم فوتبال صبای قم پیوست.

مهدی مؤمنی به صبای قم پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم کادر فنی تیم فوتبال صبای قم در راستای جذب بازیکنان مورد نظر خود به منظور حضوری موفق در دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، با مهاجم فصل قبل تیم فوتبال فولاد خوزستان به توافق رسید.

این بازیکن مهاجم مهدی مؤمنی است که سال قبل پیراهن نماینده فوتبال اهواز را به عنوان یکی از شاگردان مجید جلالی بر تن می‌کرد و اکنون برای حضور در دوازدهمین دوره بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با مسئولان باشگاه صبای قم به توافق رسیده است.

در حالی که در روزهای پایانی نقل و انتقالات، باشگاه صبای قم تمام حواس خود را به جذب بازیکنان مطرح معطوف کرده بود، توافق با مهدی مؤمنی به عنوان دهمین خرید این فصل در حالی اتفاق افتاد که به نظر می‌رسد نگاه گل‌محمدی به تیم صبا در لیگ یازدهم یک تیم هجومی است زیرا صبا تاکنون سه مهاجم به خدمت گرفته است.

مهدی مؤمنی مهاجم جدید تیم فوتبال صبای قم یکی از برترین‌ گلزنان تیم فوتبال فولاد خوزستان در دهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بود که بعد از حضور حسین فرکی در رأس کادر فنی این تیم، تصمیم به جدایی از جمع اهوازی‌ها گرفت تا سر از صبای قم در بیاورد.

این مهاجم جوان و سرعتی که سابقه گلزنی به تیم فوتبال صبای قم با پیراهن فولاد خوزستان را نیز دارد، در باشگاه صبای قم حضور یافت و قرارداد دو ساله خود را با این تیم به امضا رساند تا در دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال با پیراهن صبای قم به میدان برود.

مهدی مؤمنی در بازی برگشت فصل گذشته لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه تختی اهواز که فولاد خوزستان میزبان صبای قم بود، زننده یکی از سه گل فولاد خوزستان بود تا اهوازی‌ها شکست سختی را به عبدالله ویسی و صبای قم تحمیل کنند.

این مهاجم گلزن در حالی در دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با پیراهن تیم فوتبال صبای قم به میدان می‌رود که در لیگ دوازدهم صبای قم بازیکنان بزرگی همچون محسن خلیلی را نیز در خط حمله خود دارد.

همچنین صبای قم از فصل گذشته مهاجم خوب و آماده‌ای همچون عبدالکریم اسلامی را نیز در ترکیب خود دارد که حضور مهدی مؤمنی و محسن خلیلی و همچنین فرید کریمی مهاجم دیگر تیم صبا می‌تواند این تیم را به یکی از تیم‌های قدر لیگ دوازدهم تبدیل کند.

فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز 29 تیرماه آغاز می‌شود و صبای قم در گام نخست به مصاف تیم پیکان تهران خواهد رفت.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول