اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل عدم پاسخ حامی مالی

سفر صبای قم به اردوی آماده‌سازی ترکیه لغو می‌شود

خبرگزاری فارس: سفر تیم فوتبال صبای قم به اردوی آماده‌سازی در کشور ترکیه به دلیل عدم پاسخ حامی مالی مورد نظر صبایی‌ها لغو می‌شود.

سفر صبای قم به اردوی آماده‌سازی ترکیه لغو می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم سفر کاروان تیم فوتبال صبای قم به منظور برپایی اردوی تیم فوتبال صبا در ترکیه هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و گل‌محمدی و شاگردانش هنوز نمی‌دانند که قطعا به این سفر می‌روند یا باید تصمیم دیگری بگیرند.

به هر حال با وجود اینکه تیم فوتبال صبای قم قصد دارد اردوی آماده‌سازی خود را در کشور ترکیه برپا کند، اما هنوز سفر این تیم قطعی نشده است و تیم فوتبال صبای قم همچنان تمرینات و برنامه‌های خود برای حضور موفق در لیگ دوازدهم را با جدیت در مجموعه شهید قیانوری تهران پیگیری می‌کند.

از سوی دیگر بعد از آغاز تمرینات صبای قم از روز هجدهم خردادماه و بعد از آن برگزاری یک مرحله اردوی آماده‌سازی یک هفته‌ای در شهر اردبیل، به نظر می‌رسد شرایط تیم ما صبای قم در حال حاضر مطلوب بوده و این تیم آماده لیگ دوازدهم است.

تا حدودی تکلیف بازیکنان مورد نظر یحیی گل‌محمدی سرمربی جوان و آینده‌دار صبای قم مشخص شده است و با تمریناتی که این مربی خوش‌فکر در نظر گرفته است، بازیکنان تیم فوتبال صبای قم در شرایط کنونی در مطلوب‌ترین وضعیت قرار دارند.

به هر حال گل‌محمدی و شاگردانش که امروز هم طبق روال در تهران تمرینات خود را پیگیری می‌کنند، در صورتی که اردوی دوم آماده سازی خود را در کشور ترکیه برپا کنند، می‌توانند با شرایط ایده‌آل آماده جدال با رقبای لیگ برتری‌ شوند.

این در حالی است که طبق قرار قبلی و برنامه‌ پیش‌بینی شده از سوی مدیران و کادر فنی صبای قم قرار بود صبایی‌ها صبح روز چهارشنبه هفتم تیرماه کشورمان را به مقصد ترکیه و شهر مورد نظر به منظور برپایی اردوی آماده‌سازی ترک کنند.

مهم‌ترین دلیلی که ممکن است منجر به لغو سفر کاروان صبای قم به کشور ترکیه شود، به حامی مالی این تیم برمی‌گردد، زیرا شرکت مورد نظر صبایی‌ها هنوز به صورت جدی پاسخگوی مدیران صبا نیست و تیم صبای قم را برای سفر به ترکیه مردد کرده است.

تیم فوتبال صبای قم بعد از جدایی قطعی 13 بازیکن فصل گذشته از این تیم، با نظر یحیی گل‌محمدی سرمربی جوان خود تا کنون هشت بازیکن مورد نظر از جمله بهمن طهماسبی و ابوالفضل ابراهیمی از آلومینیوم هرمزگان، محسن خلیلی و فرشاد قدیری از مس کرمان، میثم خداشناس از نساجی مازندران، سعید لطفی و مسعود حق جو از شهرداری اراک، مهرداد طهماسبی از کاوه صنعتی تهران را برای فصل جدید لیگ برتر فوتبال به خدمت گرفته است و سایر بازیکنان فصل قبل نیز با این تیم قرارداد دارند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول