اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قرعه‌کشی لیگ برتر

پیکان نخستین حریف صبای قم در لیگ دوازدهم شد

خبرگزاری فارس: صبای قم در نخستین دیدار خود در دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور حریف شاگردان سرمربی سابق خود در تیم فوتبال پیکان تهران شد.

پیکان نخستین حریف صبای قم در لیگ دوازدهم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم با برگزاری آیین قرعه‌کشی دوازدهمین دوره لیگ برتر خلیج فارس در سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال، تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال رقبای خود در این دوره را بر اساس 34 هفته بازی‌های رفت و برگشت در حالی شناختند که نخستین دیدار صبای قم در لیگ جدید در نوع خود جالب و قابل توجه خواهد بود.

قرعه‌کشی لیگ برتر در حالی انجام شد که در فاصله سه هفته به آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال صبای قم باید در گام نخست برابر تیمی قرار بگیرد که سرمربی آن در لیگ یازدهم هدایت صبای قم را بر عهده داشت و با این تیم در لیگ یازدهم جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرد.

بدین ترتیب عبدالله ویسی بعد از 19 هفته مربیگری در لیگ دهم و 34 هفته هدایت صبا در لیگ یازدهم، این بار نه به عنوان سرمربی تیم فوتبال صبای قم، بلکه به عنوان نفر اول کادر فنی تیم جدیدش یعنی پیکان تازه وارد به لیگ برتر به قم می‌آید.

بر اساس برنامه سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و پیکان تهران در هفته نخست مسابقات دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در یکی از روزهای 29 یا 30 تیرماه در ورزشگاه یادگار امام قم به انجام خواهد رسید.

اما نگاهی به وضعیت تیم فوتبال صبای قم نشان می‌دهد که این تیم بعد از پایان اردوی یک هفته‌ای خود در شهر اردبیل، دور جدید تمرینات خود را در مجموعه ورزشی قیانوری از سر گرفته است و مصمم به حضوری موفق در لیگ دوازدهم است.

این در حالی است که تیم فوتبال صبای قم با توجه به زمان اندک باقی‌مانده تا آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، به منظور آماده‌سازی بازیکنان خود، یک مرحله اردو را در شهر استانبول ترکیه نیز پیش‌بینی کرده بود که این اردو به دلیل مشکلات مالی صبا لغو شد.

برای کسب آمادگی بیشتر به منظور حضوری موفق در دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کادر فنی تیم فوتبال صبای قم در فرصت باقی مانده تا آغاز لیگ جدید، ایجاد هماهنگی تیمی بین بازیکنان است که برای همین منظور اردوی تدارکاتی ترکیه مورد نظر یحیی گل‌محمدی و همکارانش بود که به سرانجامی نرسید.

از سوی دیگر بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط کادر فنی تیم فوتبال صبای قم، این تیم در فرصت باقی مانده تا دیدار هفته نخست لیگ برتر فصل جدید، چند بازی تدارکاتی برگزار خواهد کرد تا بازیکنان این تیم از نظر شرایط مسابقه نیز محک بخورند و به خوبی در هفته نخست فصل جدید لیگ برتر باشگاه‌های کشور برابر تیم پیکان تهران قرار بگیرند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول