اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی زابل خبر داد

برگزاری برنامه‌های شاد و با محتوای معرفتی در زابل

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی زابل گفت: به مناسبت گرامیداشت نیمه شعبان، برنامه‌های شاد، متنوع و با محتوای معرفتی در شهرستان زابل برگزار می‌شود.

برگزاری برنامه‌های شاد و با محتوای معرفتی در زابل

حجت‌الاسلام محسن عارفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زابل اظهار داشت: با تبریک این ایام و لزوم شناخت امام زمان (عج) و بسط و گسترش فرهنگ و آماده‌سازی جامعه و مردم برای ظهور آن حضرت، برنامه‌های شاد و متنوعی در سطح شهرستان زابل برگزار می‌شود.

وی افزود: به مناسبت ایام شعبانیه، اداره تبلیغات اسلامی زابل و بخش‌های تابعه در نظر دارد با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و با محتوای معرفتی، مردم را با زمینه‌های ظهور آن حضرت بیشتر از گذشته آشنا کند.

رئیس تبلیغات اسلامی زابل بیان داشت: اعزام گروه‌های تبلیغی ترنم باران سه گروه به 12 نقطه مشخص و برگزاری مراسم توسط مداح، سخنران، مجری و قاری، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و توزیع بسته‌های فرهنگی، برگزاری جشن‌های محوری در سطح شهر و بخش‌ها در این ایام همراه با نورافشانی در 12 مسجد و ایستگاه‌های نقاشی و دل نوشته، برپایی مراسم همنامان آن امام همام، برگزاری مسابقه رادیویی و ختم صلوات و قرآن و برگزاری مراسم دعای ندبه و زیارت جامعه کبیره در روز جمعه از جمله برنامه‌های این اداره در ایام شعبانیه است.

عارفی از دیگر برنامه‌های این ایام خجسته را برگزاری احیاء شب نیمه شعبان در چند نقطه با همت حوزه علمیه و هئیت بانوان الزهرا، برگزاری جشن نیمه شعبان در دو شب 14 و 15، عیادت از بیماران در روز نیمه شعبان، اعزام گروه‌های تبلیغی به روستاها و مراکز آموزشی و اداره زندان، برگزاری اردوهای درون شهری، اعزام سخنران و مداح به جشن‌های درون شهری و برون شهری، توزیع بسته‌های فرهنگی، پوستر، عکس و سی‌دی در تمامی برنامه‌ها و برگزاری یادواره روحانیون شهید سیستان برشمرد.

وی تصریح کرد: در این برنامه‌ها سعی و تلاش برای محتوایی‌کردن برنامه‌ها و افزایش سطح معرفتی اقشار مختلف و همچنین برنامه‌های شاد و شاداب به ویژه برای جوانان و نوجوانان و با همت هیئت مذهبی و مساجد و عموم ارادتمندان به ساحت مقدس امام زمان (عج) پیش‌بینی شده است.

رئیس تبلیغات اسلامی زابل افزود: امیدواریم با اجرای این برنامه‌ها، فضایل معنوی و شادی را فراهم آوریم تا مورد رضایت حضرت حق و ولی‌عصر قرار گیرد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول