اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر طرح گفتمان دینی کرمان خبر داد

راه‌اندازی سایت اطلاع‌رسانی گفتمان دینی در کرمان

خبرگزاری فارس: دبیر طرح گفتمان دینی استان کرمان گفت: سایت اطلاع‌رسانی گفتمان دینی به زودی در استان کرمان راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی سایت اطلاع‌رسانی گفتمان دینی در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی تیموری ظهر امروز در نشست فصلی اساتید گفتمان دینی استان کرمان اظهار داشت: طرح گفتمان دینی از سال 84 در کشور آغاز شد که اولویت با همکاری اساتید بومی در اجرای طرح بوده و در استان کرمان این طرح از سال 87 با برنامه‌ریزی‌های لازم اجرا و کار با تکیه بر فعالیت اساتید بومی تشکیل شده است.   

وی با تأکید بر توجه به زیرساخت‌های طرح افزود: اگر برنامه‌ریزی خوب صورت گیرد، اجرای طرح کارآیی و بهره لازم را دارد.

تیموری تصریح کرد: منابع انسانی، تولیدات و محصولات فرهنگی از زیرساخت‌های گفتمان دینی هستند که در حوزه منابع انسانی دو بخش اساتید و مخاطبان که با هدف دریافت پاسخ سئوالات و شبهات خود مراجعه می‌کنند، باید مورد توجه واقع شوند.

وی خاطرنشان کرد: توانمندسازی و ارتقای سطح دانش و بینش اساتید در طرح گقتمان دینی از نکاتی است که در دستور کار قرار دارد و نشست‌های فصلی و منطقه‌ای در این راستا برگزار می‌شود.

تیموری تصریح کرد: در برگزاری نشست‌های اساتید طرح گفتمان دینی از حضور افراد مشرف به مسائل فرهنگی و اجتماعی و فعال در زمینه‌های علمی و تحقیقاتی استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 70 نفر استاد در طرح گفتمان دینی استان کرمان فعال هستند، گفت: این نشست‌ها با هدف تبادل اندیشه، افکار و انتقال تجربیات اساتید طرح برگزار می‌شود که ارتقای سطح دانش و بینش اساتید در زمینه مسائل مختلف در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ... مورد توجه است.

وی افزود: در راستای برپایی نشست‌های تخصصی از اساتید غیربومی برای حضور در استان در سال جاری استفاده می‌شود.

تیموری گفت: سایت اطلاع‌رسانی گفتمان دینی به زودی در استان کرمان راه‌اندازی می‌شود، همچنین سامانه پاسخگویی گفتمان دینی در حال فعالیت است و افراد می‌توانند از این طریق سئوالات خود را مطرح و پاسخ دریافت کنند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول