اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر خبر داد

برگزاری 450 گفتمان دینی در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از برگزاری 450 گفتمان دینی در استان بوشهر در نیمه نخست امسال خبر داد.

برگزاری 450 گفتمان دینی در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد حجت‌الاسلام نعمت‌الله عظیمی‌فرد شامگاه شنبه در نشست مسئولان سعدآباد اظهار داشت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان در سال جاری تاکید ویژه‌ای بر برپایی گفتمان‌های دینی و کرسی‌های آزاداندیشی دارد و امیدوار هستیم به نتایج لازم برسیم.

وی افزود: در نیمه نخست امسال بیش از 450 گفتمان دینی در مناطق مختلف استان تدارک دیده شده که امیدوار هستیم با همکاری مسئولان فرهنگی و تبلیغی شهرستان‌ها در این مسیر موفق شویم.

معاون فرهنگی پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به جایگاه و شأن روحانیت در جامعه روحانیون را به تقویت اخلاق فاضله و حفظ شأن و جایگاه روحانیت سفارش کرد.

عظیمی‌فرد بر لزوم آغاز و استمرار برنامه و اهداف از قبل تعیین شده و برنامه‌ریزی صحیح فعالیت‌های روحانیون تاکید کرد.

وی اضافه کرد: لازم است روحانیون خود را همیشه در کنار همه اقشار جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان قرار داده و با اتخاذ شیوه‌های نوین برای جذب جوانان و نوجوانان به محافل دینی و فرهنگی برنامه داشته باشند.

این مسئول با اشاره به برنامه‌ریزی این نهاد برای تابستان گفت: پیش‌بینی می‌شود 170 پایگاه اوقات فراغت متشکل از 100 هسته جوان و 70 بوستان معرفت با حضور 10 مربی اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی قم و روحانیون مستقر و طرح هجرت به عنوان مربی در سطح استان تشکیل شود.

بخشدار سعدآباد نیز اظهار داشت: اداره تبلیغات اسلامی اهتمام خاصی به گسترش فرهنگ دینی در جامعه دارد.

غلامرضا وفایی افزود: رسالت روحانیون رسالتی عظیم و حساس است و از روحانیون می‌خواهیم مسائل و مشکلات فرهنگی منطقه را شناسایی و در برطرف شدن آن اقدام کنند.

حجت‌الاسلام عبدالکریم جمالی سرپرست تبلیغات اسلامی سعدآباد نیز با مثبت ارزیابی کردن عملکرد روحانیون در بخش سعدآباد اظهار داشت: با توجه به اهمیت اجرای فعالیت‌های فرهنگی، ظرفیت‌های بالایی در شهر سعدآباد به واسطه حضور روحانیون به وجود آمده است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول