اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر:

نساجی برای صعود باید حمایت شود/ برای تیم حاشیه درست می‌کنند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: این تیم از باشگاه‌های پرطرفدار فوتبال کشور است و باید برای صعود حمایت همه جانبه شود.

نساجی برای صعود باید حمایت شود/ برای تیم حاشیه درست می‌کنند

اسماعیل اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: قرارداد دو ساله با تیم نساجی دارم و برای موفقیت و سربلندی تیم پایبند و استوار هستم.

وی با انتقاد به برخی بیان داشت: بعضی‌ها بی‌جهت برای تیم حاشیه درست می‌کنند و دوست ندارند که تیم نساجی به موفقیت لازم برسد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در ادامه یادآور شد: حاشیه‌پردازان می‌دانند که قرارداد من با مدیران باشگاه دوساله است، بی‌جهت هر روز به رسانه‌ها بازگو می‌کنند که مسئولان نساجی با فلان مربی در حال مذاکره است.

اسماعیلی افزود: برنامه‌هایم را تقدیم باشگاه کردم و مهمترین برنامه‌ای که ارائه دادم تسویه حساب بازیکنان و کادر فنی قبل از شروع لیگ بود.

وی از قول مساعد مسئولان باشگاه نساجی درباره مطالبات بازیکنان و کادر فنی خبر داد و یادآور شد: مدیریت باشگاه قول دادند که به‌زودی بخشی از قرارداد بازیکنان و کادر فنی سال قبل پرداخت شود.

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: بازیکنان بسیار خوبی در فصل گذشته داشتیم و سعی می‌کنیم در کنار بازیکنان فصل گذشته چند بازیکن باتجربه و مطرح فوتبال کشور را جذب کنیم.

اسماعیلی از حمایت‌های پرهام مالک باشگاه و سعادتمند مدیرعامل و دیگر عوامل اجرایی باشگاه تشکر کرد و بیان داشت: در صورت تقویت و حمایت بیشتر آرزوی چندین ساله مردم مازندران به ویژه قائمشهری‌ها که همان حضور نساجی در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است، تحقق می‌یابد.

وی از هزینه یک میلیارد و 500 هزار تومانی مالک باشگاه برای فصل گذشته برای نساجی خبر داد و ادامه  داد: بازیکنان و کادر فنی تمام تلاش و تجربه‌های خود را به کار می‌گیرند تا با صعود تیم نساجی به لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از زحمات و حمایت‌های مدیریت باشگاه قدردانی شود.

سرمربی  تیم فوتبال نساجی قائمشهر متذکر شد: این باشگاه هواداران بسیاری از سراسر استان دارد که با اتکا به سرمایه‌های ورزش استان به طور نساجی در لیگ فصل جاری در صورت حمایت بیشتر مسئولان باشگاه و استان موفق می‌شود.

اسماعیلی در پایان اذعان داشت: همان طور که اعلام کردم با مسئولان باشگاه جلسه گذاشتیم، برنامه ارائه دادم و منتظر تصمیم مدیریت باشگاه  نساجی هستم.

انتهای ‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول