اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی:

قبول مسئولیت در فوتبال دل شیر می‏خواهد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی با بیان اینکه قبول مسئولیت در فوتبال دل شیر می‏خواهد، گفت: لزوم تغییر در ارکان فوتبال استان غیر قابل انکار بود.

قبول مسئولیت در فوتبال دل شیر می‏خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عباس چمنیان صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید هیئت فوتبال استان خراسان رضوی اظهار کرد: 2 ماه قبل فکرش را هم نمی‏کردم که امروز به عنوان رئیس هیئت فوتبال اینجا حضور داشته باشم.

وی اظهار کرد: اما امروز در این جایگاه قرار دارم و خوشحالم که توانستم خواسته جامعه فوتبال استان را جامه عمل بپوشانم و امیدوارم بتوانم روزهای خوبی را برای فوتبال استان رقم بزنم.

وی ادامه داد: پس از استان تهران در خراسان رضوی فوتبال بالاترین تعداد مخاطب را دارد و هیئت فوتبال برای پاسخ‌گویی به مطالبات مردم کار سختی دارد که جز با همت و تلاش مضاعف نمی‎شود به این مطالبات پاسخ داد.

وی تاکید کرد: اتفاق مثبتی در فوتبال رقم نخواهد خورد مگر با همگرایی و دلگرمی و اتحاد همه و امروز در نقطه‎ای هستیم که بیش از هر زمانی نیاز به همگرایی داریم.

وی با اشاره به تغییر کادر هیئت فوتبال گفت: تغییر اجتناب ناپذیر است و اگر مجموعه جدید هم غیر از این فکر کند دوباره زمان و فرصت را از دست خواهیم داد.

وی افزود: قبول مسئولیت در فوتبال دل شیر می‏خواهد و عشقی که جز در قالب ورزش معنا نمی‎شود.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول