اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

80 جوان سیریکی تقدیر شدند

خبرگزاری فارس: 80 جوان برتر سیریکی در زمینه‌های علمی، فرهنگی، ورزشی، کارآفرینی و اختراع با حضور مسئولان تقدیر شدند.

80 جوان سیریکی تقدیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سیریک، محمد اسفندیاری فرماندار این شهرستان پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از جوانان برتر شهرستان سیریک که در سالن مدرسه شبانه‌روزی حضرت امام رضا (ع) این شهرستان برگزار شد، گفت: دوران جوانی دوران اضطراب‌ها، تزلزل‌ها، احساسات و دوران پرفراز و نشیبِ شادی‌ها و غم‌ها، سختی‌ها، آسانی‌ها، پیروزی‌ها و شکست‌ها، دوران کنجکاوی‌ها و یافتن پاسخ چراها و دوران استقلال طلبی و در عین حال شکوفایی یک انسان است.

وی با بیان اینکه جوانی را از نعمت‌های پر ارج الهی و از سرمایه‌های بزرگ برای رسیدن به سعادت بشر است، اظهار داشت: به زودی عملیات احداث دو باب سالن ورزشی چند منظوره ویژه بانوان و آقایان با زیربنای یک هزار و 200 مترمربع با اعتبار 5 میلیارد و 500 میلیون ریال و عملیات احداث دو باب زمین ورزشی محلات روباز روستایی با اعتبار یک میلیارد ریال در روستاهای شهید مردان و سرزه آغاز می‌شود.

فرماندار سیریک خاطرنشان کرد: مزارع سرسبز و خرم هر سرزمینی با کوشش جوانان آن آباد می‌شود و چرخ‌های عظیم صنایع با نیروی قوی جوان به حرکت در می‌آید و ذخایر طبیعی که در اعماق معادن نهفته است با همت نسل جوان استخراج می‌شود و هم‌چنین پایه‌های اقتصاد هر کشور با نیروی فعال جوانان استوار است و در نهایت صعود به بالاترین قله‌های کمال به دست توانای جوانان میسر است.

اسفندیاری ادامه داد: جوانان ایران اسلامی نقش عظیمی در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و حفظ آن داشته‌اند و به خوبی نشان داده‌اند که قدرت رفع دشواری‌ها و مشکلات اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و نظامی را دارند و اگر از انرژی آنها به طور صحیحی استفاده شود، قادرند بزرگ‌ترین موانع موجود بر سر راه جامعه را از میان بردارند و برای کشورشان به خوبی انجام وظیفه کنند. 

در ادامه این مراسم از 80 جوان برتر شهرستان سیریکی در زمینه‌های علمی، فرهنگی، ورزشی، کارآفرینی و مخترع  سطح شهر و روستاها و ادارات با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول