اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بویین‌ زهرا:

نشر خاطرات رزمندگان موجب تداوم سیره انقلاب می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان بویین‌ زهرا گفت: نشر خاطرات رزمندگان موجب تداوم سیره انقلاب اسلامی می‌شود.

نشر خاطرات رزمندگان موجب تداوم سیره انقلاب می‌شود

مصطفی شاه‌محمدی در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید "اسماعیل بحری" در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌ زهرا با بیان اینکه رزمندگان اسلام در دوران جنگ سخت با عزت و اقتدار کامل متجاوزان را مجبور به تحمل شکست و نابودی کردند، اظهار کرد: امروز این وظیفه اسلامی و ملی تمام ملت و به ویژه جوانان و نوجوانان است که با پیروی از مکتب شهدا و جانبازان عرصه را برای تجلی هویت و فرهنگ اسلامی در جهان فراهم کرده و موجب شکست معاندان شوند.

معاون فرماندار شهرستان بویین‌ زهرا افزود: یکی از راه‌کار‌های ارزشمند برای پاسداری از میراث گرانقدر دفاع مقدس تولید و انتشار خاطرات رزمندگان و جانبازن است که می‌تواند موجب تداوم سیره انقلاب اسلامی ‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر غرب با انواع ابزار‌ها و دسیسه‌های ضدفرهنگی و ارزشی تخریب آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را دنبال می‌کند، تصریح کرد: ماهواره‌ها با انواع برنامه‌ها و تولیدات غیراخلاقی و ضددینی خود تلاش می‌کنند تا جوانان و نوجوانان پاک و مؤمن کشور را از مسیر اصلی و حقیقی خود دور کرده و مقدمات انحطاط انقلاب اسلامی را فراهم کنند.

معاون فرماندار شهرستان بویین ‌زهرا ادامه داد: شبکه‌ها و سایت‌های ضدارزشی از ابزار‌های دیگری هستند که دشمنان در جنگ و هجوم خاموش از آنان بهره‌گیری کرده و سبب تخریب ارزش‌های انقلاب اسلامی می‌شوند.

شاه‌محمدی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان امروزی باید با فناوری‌ها و تکنولوژی‌های روز جهانی در راستای مقابله با توطئه‌های فرهنگی دشمنان آشنا بوده و با تولیدات و آثار خود موجب ناکامی دسیسه‌های استکبار شوند، عنوان کرد: جوان اسلامی باید با ایمان و اراده مستحکم خود سرمشق و الگویی به تمام معنا برای جوانان و نوجوانان دیگر کشورهای جهان بوده و با تلاش خود سبب اقتدار کشور شود.

وی برپایی نمایشگاه‌های کتاب و تولیدات هنری را از دیگر شیوه‌های بسیار مؤثر، اثر‌گذار و همچنین نتیجه‌بخش برای مقابله با تهاجم ضدفرهنگی و ارزشی دشمنان و غرب عنوان و بیان کرد: در این حوزه مسئولان و مدیران اجرایی وظیفه دارند که با نگاه‌های جدی، منطقی و منصفانه‌تر زمینه را برای تحول بزرگ فراهم کنند.

معاون فرماندار شهرستان بویین ‌زهرا در خاتمه اذعان کرد: قطعا ملت با بصیرت و توانمند ایران اسلامی همچنان با قدرت و روحیه انقلابی خویش راه امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی را تداوم بخشیده و موجب نابودی دشمنان می‌شود.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول