اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری:

خاطرات شهدا و رزمندگان چهارمحال و بختیاری کتاب می‎شود

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری گفت: خاطرات نماز شهدا و رزمندگان اسلام این استان در قالب کتابی با همین عنوان گردآوری می‎شود.

خاطرات شهدا و رزمندگان چهارمحال و بختیاری کتاب می‎شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام علی کریمی بعدازظهر امروز در جمع کارکنان سپاه این استان، اظهار داشت: اشاعه فرهنگ نورانی نماز و شهادت، یادآوری سال‌های حماسه و معنویت، ثبت خاطرات نماز شهدا و رزمندگان اسلام از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است.
وی از برگزاری همایش تجلیل از خادمان نماز هشت سال دفاع مقدس در دهه فجر سال جاری خبر داد و گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای صیانت از ارزش‎های انقلاب اسلامی از دیگر اهداف برگزاری این همایش به‌شمار می‎رود.
کریمی با اشاره به دیگر برنامه‌های پیش‎بینی شده به مناسبت گرامیداشت دهه فجر، افزود: برگزاری شب شعر و خاطره نماز شهدا با شرکت رزمندگان و سلحشوران هشت سال دفاع مقدس و گردآوری خاطرات آنان پیرامون نماز از دیگر این برنامه‌ها محسوب می‎شود.
مسئول ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری از آغاز فراخوان آثار شهدا و رزمندگان اسلام در این استان خبر داد و یادآور شد: کسانی که از خود یا همرزمان شهیدشان خاطراتی پیرامون نماز دارند حداکثر تا سی ام دیماه فرصت دارند تا آثارشان را به ستاد اقامه نماز استان ارسال کنند.
وی بیان کرد: در دهه فجر به 22 اثر برتر در همایش تجلیل از خادمان نماز شهدا، هدایای ارزشمندی اهدا می‌شود.
کریمی خاطرنشان کرد: با جمع‌آوری خاطرات شهدا در پایان خاطرات رزمندگان و شهدای این استان در کتابی تحت عنوان "خاطرات نماز شهدا و رزمندگان استان " به چاپ خواهد رسید.
وی در ادامه با گرامیداشت حماسه نهم دی، افزود: برگزاری جلسات آسیب‌شناسی و بررسی فتنه سال گذشته و دریافتن چگونگی، چرایی، عواقب و پیامدهای آن امری ضروری و مهم است.
کریمی تصریح کرد: فتنه سال 88 سخت‌ترین گردنه‌ای بود که نظام جمهوری اسلامی ایران در طول عمر خود با آن روبه‌رو شد و به سلامت از آن عبور کرد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول