اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل:

خاطرات رزمندگان سند هویت مقاومت ایران است

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: خاطرات آزادگان سند هویت و برگ زرین تاریخ مقاومت ایران در مقابل توطئه‌های استکبار است.

خاطرات رزمندگان سند هویت مقاومت ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرهنگ زکی‌الله خوشبخت پیش از ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی برگزاری جشنواره شعر و خاطره‌نویسی دفاع مقدس اردبیل اظهار داشت: آزادگان ما در هشت سال دفاع مقدس کمترین عجز و ناتوانی در برابر استکبار از خود نشان ندادند و ثبت تمام این شجاعت‌ها و انتشار آنان بیش از پیش بر زبونی دشمنان ما دامن می‌زند.
وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس سند هویت دلدادگی ایران به ولایت فقیه و حکومت عدل الهی بود، افزود: گرچه ما در آن جنگ با تمام کشورهای غربی در مواجه بودیم اما سلاح ایمان رزمندگان ما برنده‌تر و توفنده‌تر از توپ و تانک دشمنان بود.
 خوشبخت در ادامه ابراز داشت: جشنواره شعر دفاع مقدس در قالب موضوعاتی چون دفاع مقدس، مقاومت ملل و بیداری اسلامی، شعر عاشورایی (با بهره‌گیری شعر دفاع مقدس از مفاهیم و مضامین عاشورایی) و شعر کودک و نوجوان با موضوع دفاع مقدس برگزار می‌شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس نیز با محوریت خاطراتی از شهدا، فرماندهان، آزادگان و جانبازان برپا می‌شود و رعایت زمان و مکان، معرفی شخصیت‌ها، نام راوی، نویسنده و ذکر جرئیات الزامی است و محدودیتی نیز در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد.
خوشبخت اظهار داشت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار شعر خود را از دوم آبان ماه به دو زبان فارسی و ترکی در قالب کاغذ A4 و به صورت تایپ شده به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل افزود: علاقه‌مندان ارسال آثار به جشنواره خاطره نیز آثار خود را باید در یک طرف کاغذ A4 به صورت خوانا یا تایپ شده ارسال کنند.
آخرین مهلت ارسال آثار شعر و خاطره به هر یک از جشنواره‌ها تا 25 آذر سال جاری است.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دبیرخانه پنجمین جشنواره شعر و دومین جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس استان اردبیل در شهرک اداری کارشناسان، جنب شرکت توزیع برق، اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، دفتر مدیریت ادبیات و انتشارات واقع است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول