اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار زیراب خبر داد

هزینه یک میلیارد ریالی برای یک طرح حوادثی در سوادکوه

خبرگزاری فارس: شهردار زیراب در شهرستان سوادکوه با اشاره به اتمام 45 روزه یک طرح عمرانی در شهر زیراب، گفت: یک میلیارد و 100 میلیون ریالی برای یک طرح حوادثی ناشی از سیل در شهر زیراب هزینه شد.

هزینه یک میلیارد ریالی برای یک طرح حوادثی در سوادکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، سید محمد صادقیان صبح امروز در بازدید از پروژه‌های شهرداری زیراب با تاکید بر اجرایی شدن پروژه‌های شهرداری زیراب در کوتاه‌ترین زمان، بیان داشت: اجرایی شدن طرح‌های مختلف عمرانی و حوادثی شهر زیراب در کوتاه‌ترین زمان بعد از حوادث مختلف در شهر به عنوان شاخص مهم شهرداری زیراب مورد تاکید است.

شهردار زیراب، اجرایی شدن طرح‌ها و پروژه‌های حوادثی را موجب زیباسازی شهر توصیف کرد و افزود: در شهریور ماه سال گذشته روان شدن سیل در ابتدای خیابان 17 شهریور موجب تخریب بخشی از خیابان و زیرساخت‌های مختلف این منطقه شده بود.

وی یادآور شد: تخریب زیرساخت‌های مربوط به آب، برق، گاز، نهر آب کشاورزی زمین‌های پایین دست به مساحت 90 هکتار از پیامدهای سیل سال گذشته بود.

این مسئول به تهیه و تصویب طرح پیامدهای این سیل اشاره کرد و گفت: احداث دیوار حائل این طرح در مدت 45 روز به اتمام رسیده است.

صادقیان به شرایط این طرح اشاره کرد و بیان داشت: دیوار حائل این طرح به طول یک صد متر و با حجم بتن‌ریزی 250 مترمربع و سنگ چینی 380 مترمربع همراه بوده است.

شهردار زیراب به هزینه این طرح اشاره کرد و متذکر شد: هزینه این طرح یک میلیارد و 100 میلیون ریال بوده که 700 میلیون ریال ان از محل ستاد حوادث و 400 میلیون ریال آن از محل اعتبارات داخلی شهرداری زیراب تامین و هزینه شده است.

این مسئول در پایان اذعان داشت: حفظ تاسیسات زیرساختی، پیشگیری از بروز خسارات در صورت روان شدن سیل احتمالی برای منازل شهری و بهسازی مزارع کشاورزی از نتایج اجرایی شدن این طرح بوده است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول