اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر:

کارنامه درآمدزایی شهرداری شوشتر بسیار درخشان است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: کارنامه درآمدزایی شهرداری شوشتر بسیار درخشان است و زحمات شهردار شوشتر در این باره قابل تجلیل است.

کارنامه درآمدزایی شهرداری شوشتر بسیار درخشان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، نظر حسین‌زاده عصر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: تلاش‌های شهردار شوشتر در هشت ماه گذشته در شهرداری نشان داده است که شهرداری در بخش درآمدی کارنامه‌ای قابل دفاع دارد و به این دلیل از شهردار شوشتر در این بخش دفاع می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه شهردار شوشتر در 75 سال گذشته رکورد شهرداری را به کلی تغییر داده است، تأکید کرد: تا کنون سابقه نداشته است که شهرداری شوشتر از محل درآمدهای جاری در 45 روز بیش از 650 میلیون تومان درآمد داشته باشد و این رکورد تنها مختص «آرش دُر» شهردار شوشتر است.

وی خاطر نشان کرد: شهردار شوشتر نشان داده است که می‌توان از سطح شهر شوشتر درآمد‌های زیادی را کسب کرد و مشکل شهرداری در شرایط کنونی نیروی انسانی متخصص است.

این مقام مسئول با اشاره به برخی کوتاهی‌ها در بخش عمران در شهرداری شوشتر گفت: اجرای برخی از پروژه‌ها در سطح شهر شوشتر با کندی انجام می‌شود و اعضای شورای اسلامی شهر به دلیل سراغ داشتن سرعت عمل و سیاست شهردار انتظار بیشتری از مجموعه شهرداری دارند و در این باره باید تلاش بیشتری شود.

وی افزود: عرضه قیر در بورس باعث شده تا شهرداری‌ها از خرید قیر ناتوان باشند و عملا آسفالت در شهرها به آرزو مبدل شود.

وی افزود: شهرداری‌ها توان خرید نقدی در بورس را ندارند و به این دلیل باید برای رفع این مشکل شهرداری‌ها اقدامی عملی کرد.

این مقام مسئول با اشاره به مطالبات شهرداری شوشتر از نهادهای دولتی گفت: شهرداری شوشتر طلب زیادی از کشت و صنعت کارون شوشتر دارد و این شرکت از پرداخت عوارض آلایندگی خود به شهرداری شوشتر استنکاف می‌کند.

حسین‌زاده خاطر نشان کرد: پیگیری‌های زیادی برای رفع این مشکل انجام شده است ولی در این باره تا کنون به هیچ نتیجه‌ای نرسیده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه خاکسترهای این شرکت مردم شوشتر را کلافه کرده است، تأکید کرد: مشکلات زیادی برای شهرداری شوشتر برای تنظیف معابر به وجود آمده و مردم نیز از نظر بهداشتی با مشکل مواجه شده‌اند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول