اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار باقرشهر خبر داد

برگزاری جشن بزرگ گل نرگس با مشارکت شهرداری باقرشهر

خبرگزاری فارس: جلسه هماهنگی ستاد اعیاد شعبانیه باقرشهر درباره برگزاری مراسم جشن ویژه میلاد باسعادت منجی عالم بشریت مهدی موعود (عج) برگزار شد.

برگزاری جشن بزرگ گل نرگس با مشارکت شهرداری باقرشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، جلسه هماهنگی ستاد اعیاد شعبانیه در باقرشهر برگزار شد و در این جلسه مقرر شد جشن بزرگ گل نرگس با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر، بسیج باقرشهر، هیئت رزمندگان اسلام با محوریت ستاد اعیاد شعبانیه در روز نیمه شعبان مصادف با میلاد یگانه منجی عالم بشریت در بوستان عطر سیب برگزار شود.

 رئیس ستاد اعیاد شعبانیه و عضو شورای اسلامی باقرشهر ضمن اعلام این خبر گفت: ولایت برای جامعه اسلامی مانند قلب برای انسان است و در طول تاریخ اسلامی مردم مسلمان ایران پرچم‌دار ولایت بوده‌اند و نام آنان در لیست منتظران ثبت شده است و در زمان غیبت تکلیف شرعی و اسلامی ما است که یاد امام زمان (عج) خود را در جان و دل خود و خانواده و فرزندانمان زنده نگهداریم.

میرجلال موسوی در ادامه گفت: به همین منظور مراسم جشن میلاد گل نرگس برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود. از جمله برنامه‌های این جشن مراسم مولودی‌خوانی و سخنرانی در خصوص اوصاف آخرین امام شیعیان (ع)، اجرای برنامه‌های شاد و برگزاری مسابقات برای رده‌های سنی مختلف و مداحی با حضور مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) است که توسط ستاد اجرائی مراسم برگزار می‌شود.

جمشید سعادتمند در حاشیه برگزاری این جلسه ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه به‌ویژه میلاد دوازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت (ع) به تمامی مسلمین جهان و چشم انتظاران آن حضرت و شهروندان ولایتمدار باقرشهر، با اشاره به جایگاه این عید بزرگ گفت: گرامیداشت این عید بزرگ و توجه به آن وظیفه همگان است و همانطور که شاهد هستیم این روز در نزد شیعیان و منتظران از جایگاه رفیع و با عظمتی برخوردار است و وظیفه ما است که در این زمینه اقدام کنیم.

شهردار باقرشهر در ادامه با بیان علت اهمیت نیمه شعبان در بین شیعیان تصریح کرد: مسئله اصلی که امروز جهان به آن نیاز دارد بحث مهدویت و ولایت است و در پی آن مسئله نه تنها مسلمانان بلکه دستگیری از مستضعفان و مظلومان جهان نیز مطرح است.

این گزارش حاکی است مراسم جشن بزرگ گل نرگس در تاریخ 15/04/1391 مصادف با روز نیمه شعبان بعد از نماز مغرب و عشاء و از ساعت 21:30 با حضور خانواده‌ها، بسیجیان، مسئولان شهر و شهروندان در بوستان عطر سیب باقرشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول