اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی شهرداری زاهدان خبر داد

برگزاری بیش از 100 دوره آموزشی در شهرداری زاهدان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری زاهدان گفت: در سال گذشته 104 دوره آموزشی ویژه پرسنل شهرداری زاهدان برگزار شد.

برگزاری بیش از 100 دوره آموزشی در شهرداری زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شهرداری زاهدان، محمد حسابی اظهار داشت: در سال گذشته بیش از 100 دوره  آموزشی ویژه پرسنل شهرداری زاهدان برگزار شده است.

وی افزود: این دوره‌ها توسط حوزه معاونت برنامه‌ریزی و توسعه و برای بیش از هزار و 200 نفر از پرسنل شهرداری زاهدان برگزار شد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری زاهدان به اجرای طرح تشکیل پرونده سلامت اشاره کرد و ادامه داد: طرح تشکیل پرونده سلامت برای هزار و 306 نفر از پرسنل شهرداری زاهدان با انجام آزمایشات انجام گرفت که البته در سال 89 نیز اجرای طرح واکسیناسیون هپاتیت ب برای هزار و 134 نفر از پرسنل انجام گرفت که خوشبختانه با استقبال هم مواجه شد.

مسئول واحد آموزش شهرداری زاهدان نیز گفت: از اولویت‌های برنامه‌ریزی اداره آموزش همکاری با مراکز علمی و موسسات آموزشی معتبر در سطح کشور است.

مجتبی اصغری افزود: همکاری با مراکز علمی و ایجاد تعامل و همکاری با سایر کلانشهرها و استفاده از تجربیات موفق آنها در زمینه‌های آموزشی، توانمندسازی نیروی انسانی در شهرداری را به دنبال خواهد داشت.

وی خبر از عقد قرارداد همکاری با مراکز بهداشتی و درمانی داد و افزود: علاوه بر اعزام مدیران و کارشناسان شهرداری به سفرهای آموزشی خارج از استان پی‌گیر عقد قرارداد همکاری با مراکز بهداشتی و درمانی نیز هستیم.

مسئول واحد آموزش، برنامه‌ریزی و اجرای 50 دوره آموزشی در سال 91 را به عنوان مهم‌ترین برنامه اداره آموزش دانست و اظهار امیدواری کرد: با برگزاری این دوره‌ها دانش فنی و تخصصی پرسنل شهرداری افزایش یابد.

انتهای پیام/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول