اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی:

بیش از 1300 میلیون مترمکعب گاز جایگزین فرآورده‌های نفتی شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی گفت: با تحت پوشش قرار دادن واحدهای صنعتی استان در سال‌جاری بیش از یک‌هزار و 380 میلیون مترمکعب گاز طبیعی جایگزین سایر فرآورده‌های میان تقطیر در بخش صنعتی شد.

بیش از 1300 میلیون مترمکعب گاز جایگزین فرآورده‌های نفتی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ولی الله دینی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با اشتراک‌پذیری از 9 هزار و 450 مشترک در سال‌جاری شمار مشترکان گاز طبیعی استان به مرز یک میلیون و 880 هزار مشترک رسید.

وی افزود: در سال‌جاری هفت هزار و 574 واحد شهری و  یک‌هزار و 713 واحد روستایی تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته است.

دینی ادامه داد: با تلاش کارکنان و همکاری و تعامل سازنده مردم و مسئولان استانی و محلی 271 کیلومتر شبکه‌گذاری در سال‌جاری در استان انجام شده که با احتساب این میزان کل شبکه گازرسانی در استان به 13 هزار و 243 کیلومتر رسیده است.

وی شمار مصرف‌کنندگان عمده بهره‌مند شده از نعمت گاز طبیعی در سال‌جاری را 40 مورد دانست و اظهار کرد: برای تحت پوشش قرار دادن واحدهای صنعتی استان در سال‌جاری بیش از یک‌هزار و 380 میلیون مترمکعب گاز طبیعی جایگزین سایر فرآورده‌های میان تقطیر در بخش صنعتی شده است.

دینی با اشاره به بهره‌برداری از گاز 11 روستای استان در سال‌جاری تصریح کرد: سه هزار و 332 جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند.

وی عملکرد گازرسانی طی دو سال اخیر را بی‌سابقه توصیف و اعلام کرد: بیشترین حجم گازرسانی و اشتراک‌پذیری در سال گذشته انجام گرفته و این امر به اقتباس از سال جهاد اقتصادی و تاکنون با همت و تلاشی روزافزون ادامه داشته تا در سایه بهره‌گیری از توان نیروهای متعهد و متخصص شرکت گاز استان و همراهی مردم  شاهد ارتقای جایگاه استان و دستیابی به رشد و توسعه پایدار در بخش‌های تولیدی و اقتصادی باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی یادآور شد: تاکنون به منظور تقویت فشار و بالانس شبکه گاز طبیعی و گازرسانی مطلوب به بخش‌های خانگی، تجاری و صنعتی 35 ایستگاه CGS، 239 ایستگاه TBS و 40 مورد ایستگاه ترکیبی TBS/CGS احداث شده است.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول