اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پژوهشگر رسانه:

صهیونیست‌ها پیشگامان تولید آثار غیراخلاقی هستند

خبرگزاری فارس: یک پژوهشگر مهدویت و رسانه صهیونیست‌ها را جزو نخستین افرادی دانست که در تولید آثار فرهنگی، اخلاق را زیر پا می‌گذارند.

صهیونیست‌ها پیشگامان تولید آثار غیراخلاقی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، علی‌اکبر رائفی‌پور دوشنبه‌‌شب در همایش فانوس‌های بدلی در کانون الزهرا(س) شهرستان کاشان اظهار داشت: نباید نسبت به مسائل فرهنگی به صورت غریزی نگاه شود بلکه باید این مسائل آموزش داده شده و همچنین در جامعه تبیین شود.

وی به نقش رسانه‌ها در ارتقا و یا بروز ناهنجاری‌ها در فرهنگ عمومی اشاره کرد و گفت: یکی از بزرگ‌ترین مشکلات فرهنگی که در کشور ما رقم خورده این است که برخی از مردم متوهم هستند و در فضای خیال به سر می‌برند.

این پژوهشگر حوزه مهدویت خاطرنشان کرد: ثمره چنین نگاهی این است که مردم هیچگاه راضی نمی‌شوند و نتیجه این وهم‌آمیز بودن نیز این است که این افراد در واقعیت زندگی نمی‌کنند.

رائفی‌پور با تأکید بر اینکه آرمان‌گرایی نباید به ما ضربه بزند، ابراز داشت: باید نگاه یک جانبه‌گرایانه را کنار بگذاریم زیرا این نگاه نیز وهم‌آلود است.

وی در ادامه یکی دیگر از مشکلات امروز جامعه را مقایسه کردن ایران با سایر کشورهای اروپایی و  پیشرفته عنوان کرد و گفت: البته در میان این مقایسه‌ها نیت‌هایی نیز وجود دارد که می‌خواهند با دامن زدن به این نوع مسائل به اهداف خاص خود برسند و این به طور واضح مشهود است.

رائفی‌پور با بیان اینکه یهودی‌های صهیونیسم جزو اولین‌ها در جهان به شمار می‌روند که در تولید فیلم‌ها و سایر ابزار و موارد، اخلاقیات را زیر پا می‌گذارند تصریح کرد: نخستین کسی که فاحشه‌خانه‌ای به صورت شبکه‌ای راه انداخت صهیونیست بود.

این پژوهشگر حوزه مهدویت، همچنین با اشاره به اجرای پروتکل 24 بندی یهودی‌های صهیونیسم در سال 1897، بیان داشت: از زمانی که این 24 بند در جهت منافع یهودی‌های صهیونیسم اجرایی شده، شاهد سودآوری آنها در زمینه‌های فرهنگی و اقتصادی بوده‌ایم و به عبارت دیگر آنها با اجرای این پروتکل بر بانک‌ها و رسانه‌های دنیا مسلط شدند.

رائفی‌پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت‌های رسانه‌ای و همچنین ساخت سریال‌هایی در ایران، گفت: سوژه‌ها و مواردی در سریال‌ها عنوان می‌شود که غالب جمعیت کشور ما اینگونه نیستند و با این وضع زندگی بیگانه هستند.

وی افزود: به عنوان مثال در حالی در ساخت سریال‌های ما وسایلی چون مبلمان و یا میز ناهارخوری به نمایش گذاشته می‌شود که 75 درصد جمعیت ایران منازلشان مبله نیست.

این پژوهشگر متذکر شد: جامعه به گونه‌ای شده که افراد با دیدن سریال‌ها و فیلم‌ها می‌خواهند خود و یا اطرافیان خود را همانند کاراکترهای آن سریال درآورند.

رائفی‌پور با بیان اینکه یک مجری، بازیگر، فوتبالیست و یا هر کس دیگر که در جامعه چهره‌ای مشهور است به عنوان الگو نیز شناخته می‌شود، اذعان داشت: این افراد باید خود مورد آموزش قرار گیرند تا فرهنگ چگونه بودن را به جامعه انتقال دهند.

همایش فانوس‌های بدلی توسط شهرداری کاشان با همکاری بسیج ناحیه مقاومت این شهرستان در کانون الزهرا(س) شهرستان کاشان برگزار شد.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول