اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی آموزش و پرورش چناران خبر داد

کسب 17 عنوان برتر مسابقات قرآن خراسان‌رضوی توسط دانش‌آموزان چنارانی

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش چناران گفت: در سی‌امین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی خراسان رضوی، 17 دانش‌آموز دختر و پسر چنارانی عناوین اول تا سوم را به‌ دست آوردند.

کسب 17 عنوان برتر مسابقات قرآن خراسان‌رضوی توسط دانش‌آموزان چنارانی

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، سید حسین صالحی بعد از ظهر امروز در حاشیه نشست خبری معاون پرورشی آموزش و پرورش چناران که در سالن جلسات آموزش و پرورش چناران برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سی‌امین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی 17 دانش‌آموز دختر و پسر چنارانی عناوین اول تا سوم را به‌ دست آوردند.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش چناران ادامه داد: زهرا صادقی، فرانک رجبی و سید‌یحیی حسینی در رشته نهج‌البلاغه، محمد بی‌غم در احکام، بهنام شیخ و الهام بهاری در انشای نماز، ایمان صابری در مفاهیم، حسین حسینی در احکام و نسرین جنگی نیز در رشته احکام عناوین اول را به خود اختصاص دادند.

صالحی اظهار کرد: محمد قربانی، مهدی خبره، محمد خدادای، مهدی ذوقی، لیلا حسین‌زاده و مائده آقا‌محمدی به ترتیب در رشته نهج‌البلاغه، مفاهیم، احکام، قرائت و احکام به رتبه دوم دست یافتند.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش چناران خاطر‌نشان کرد: علی دایی و سعید نیستانی نیز در رشته نهج‌البلاغه در این دوره از مسابقات رتبه سوم را کسب کردند.

صالحی ادامه داد: 21 دانش‌آموز چنارانی در سی‌امین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش‌آموزان خراسان رضوی حضور داشتند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول