اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تیم فوتبال استقلال ساری:

فعالیت باشگاه استقلال ساری در مازندران ادامه دارد/ خبر فروش باشگاه صحیح نیست

خبرگزاری فارس: مدیرعامل تیم فوتبال استقلال ساری گفت: این باشگاه فعالیت خود را با قدرت در مرکز استان ادامه می‌دهد.

فعالیت باشگاه استقلال ساری در مازندران ادامه دارد/ خبر فروش باشگاه صحیح نیست

محمدحسن محمدی‌کیادهی درباره فروش باشگاه استقلال ساری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس  در شهرستان ساری بیان داشت: اول از همه فروش باشگاه را تکذیب می‌کنم. باشگاه استقلال فقط در ساری فعالیت خواهد کرد.

وی افزود: درباره واگذاری و فروش باشگاه صحبت‌هایی با من شد ولی من راضی به فروش باشگاه نخواهم شد.

محمدی کیادهی یادآور شد:  بازیکنان و عوامل اجرایی تیم استقلال ساری سال گذشته برای صعود زحمات زیادی کشیدند که باید فعالیت ورزشی این تیم در لیگ دسته دوم فوتبال کشور در شهر ساری باشد.

مدیرعامل استقلال ساری در ادامه عنوان کرد: این تیم متعلق به مردم ورزش دوست و شهروندان ساروی است و باید بازی‌های این تیم پس از صعود به لیگ دوم در ورزشگاه شهدای ساری برگزار شود.

محمدی‌کیادهی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشغول رایزنی با سرمایه‌گذاران و شهرک‌های صنعتی استان هستم تا اسپانسر و حمایت مالی این تیم را برعهده بگیرند.

وی درباره شریک خود در باشگاه گفت: علی‌اصغر یمینی سال گذشته بر اساس قراردادی که با هم به توافق رسیدیم قرار شد در لیگ دسته سوم هزینه‌های تیم را متحمل شود و با نام سرپرست در کنار تیم باشد.

مدیرعامل استقلال ساری افزود: یمینی که سرپرست تیم را بر عهده دارد سال گذشته برای صعود تیم استقلال ساری به لیگ دسته دوم فوتبال کشور زحمات و هزینه‌های زیادی را متقبل شد که جا دارد از زحمات ایشان تشکر ویژه شود.

این مسئول گفت: هرگونه تصمیم‌گیری و حرف اول و آخر باشگاه را من می‌گویم و هیچ کس نمی‌تواند در تصمیمی که می‌گیرم دخالت کند.

محمدی‌کیادهی اذعان داشت: مشکل حال حاضر فوتبال مازندران تنها منابع مالی است که در صورت برطرف شدن این معضل حرف‌های زیادی در فوتبال کشور خواهیم داشت.

به گزارش فارس، تیم استقلال ساری به همراه تیم‌های صنعت ساری، نوژن شهرداری نوشهر و نفت محمودآباد در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور به عنوان چهار نماینده فوتبال مازندران شرکت دارند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول