اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان خبر داد:

پرداخت 98 درصدی مطالبات گندم‌کاران زنجانی

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت غله استان زنجان گفت: 98 درصد از مطالبات گندم‌کاران زنجانی پرداخت شده است.

پرداخت 98 درصدی مطالبات گندم‌کاران زنجانی
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، پرویز خالقی ظهر امروز در ششمین جلسه تنظیم بازار زنجان اظهار داشت: خرید گندم در استان زنجان تا 20 شهریور صورت گرفته است.
وی خاطر نشان کرد: خرید گندم در زنجان از طرف مراکز دولتی و خصوصی صورت گرفته است.
مدیر عامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه در طول سال‌جاری به منظور خرید بیشتر گندم یک مرکز نیز به مراکز خرید گندم افزوده شده است، اضافه کرد: تعداد مراکز خرید گندم غله استان زنجان 28 مرکز بوده است.
وی همچنین میزان گندم خریداری شده توسط شرکت غله استان زنجان در سال‌جاری را 94 هزار و 985 تن اعلام کرد.
خالقی با بیان اینکه مجموع مطالبات گندم‌کاران در استان زنجان 320 میلیارد و 753 میلیون ریال است، ادامه داد: از این مبلغ 314 میلیارد و 942 میلیون ریال به گندم‌کاران پرداخت شده است.
وی تصریح کرد: مبلغ پرداخت شده به گندم کاران زنجانی برابر با 98 درصد مطالبات گندم‌کاران است.
مدیر عامل شرکت غله استان زنجان اذعان داشت: از مجموع 95 هزار تن گندم خریداری شده در استان زنجان 75 هزار تن توسط مراکز دولتی شرکت غله استان زنجان خریداری شده است.
وی یادآور شد: همچنین 25 هزار تن گندم نیز توسط مراکز مباشر در استان زنجان خریداری شده است.
خالقی میزان خرید گندم از صفر تا دو درصد سن‌زدگی را 68 درصد گندم خریداری شده عنوان کرد و افزود: همچنین گندم دارای دو تا پنج درصد سن‌زدگی 30.27 درصد خریداری شده است.
وی همچنین میزان خرید گندم دارای بیش از پنج درصد سن‌زدگی را نیز 1.77 درصد اعلام کرد.
مدیر عامل شرکت غله استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ارزیابی 52 درصدی نانوایی‌های استان زنجان ادامه داد: این اقدام با ارسال نظرات مردم در خصوص نانوایی‌ها صورت گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: از نظر ارزیابی نانوایی‌ها توسط مردم استان زنجان در رتبه سوم کشوری قرار دارد.
خالقی یادآور شد: ارزیابی نانوایی‌ها در استان زنجان سطحی و به صورت کلی‌گویی نبوده و با بررسی‌هایی که کارشناسان انجام داده‌اند، صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه آردهای تولیدی در استان زنجان بر اساس مولفه های مختلف مورد بررسی قرار می‌گیرد، اضافه کرد: این بررسی‌ها به منظور کنترل و نظارت بیشتر و برای ارتقا کیفیت آردهای تولیدی در کارخانجات استان انجام می‌شود.
مدیر عامل شرکت غله استان زنجان میزان رطوبت آرد تولیدی در متوسط کشوری 14.2 اعلام کرد و افزود: این میزان رطوبت در استان زنجان کمتر از 13 درصد است، که این امر کیفیت بالای آرد تولیدی در کارخانجات استان زنجان را نشان می‌دهد.
وی یادآور شد: در سنجش به عمل آمده از کارخانجات تولید آرد در استان زنجان سه کارخانه از نظر کیفیت آرد تولیدی در حد خوب و تنها یکی از کارخانه‌ها در حد متوسط بوده است.
خالقی اذعان داشت: با بررسی‌ها و نظارت‌های صورت گرفته کیفیت آرد تولیدی در کارخانجات استان زنجان بسیار خوب شده و کیفیت آرد تولیدی ارتقاء یافته است.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول