اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده مردم میانه:

واردات بی‌رویه سیب باغداران را با بحران مواجه کرده است/حل مشکل گندمکاران با احداث سیلوی جدید میانه

خبرگزاری فارس: نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: واردات بی‌رویه سیب، باغداران را با بحران مواجه کرده است.

واردات بی‌رویه سیب باغداران را با بحران مواجه کرده است/حل مشکل گندمکاران با احداث سیلوی جدید میانه
به گزارش خبرگزاری فارس از میانه، سید محمدرضا حاجی اصغری ظهر امروز در همایش کشاورزی بخش کندوان شهرستان میانه که با هدف توسعه بیمه محصولات کشاورزی در محل سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهر "ترک" برگزار شد، با بیان اینکه واردات بی‌رویه سیب باغداران را با بحران مواجه کرده و واردات سیب در فصل برداشت سیب محلی از اعراب ندارد، اظهار کرد: امیدوارم طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، تنظیم بازار محصولات کشاورزی و نیز تصمیم‌گیری در مورد واردات محصولات کشاورزی هرچه زودتر از وزارت بازرگانی به وزارت جهاد کشاورزی منتقل شود.
وی با بیان اینکه دولت در طول سه سال گذشته به 53 روستا در شهرستان میانه عملیات گازرسانی انجام داده است، افزود: این در حالی است که در 30 سال گذشته قبل از آن عملیات گازرسانی تنها به 19 روستای این شهرستان صورت پذیرفته بود.
عضو هیئت تحقیق و تفحص از بیمه محصولات کشاورزی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعتبار اختصاص یافته به صندوق بیمه محصولات کشاورزی چهار برابر شده است، گفت: اعتبار اختصاص یافته به صندوق بیمه محصولات کشاورزی از 2هزار میلیارد ریال به 8 هزار و 700میلیارد ریال بالغ شده است.
حاجی‌اصغری با بیان اینکه اختصاص 85 درصد کمک بلاعوض برای انجام آبیاری تحت فشار با کیلومترها دوندگی نمایندگان کمیسیون کشاورزی مجلس امکان‌پذیر شده است، خاطرنشان کرد: بنده به‌عنوان بخشی از زیرمجموعه جهادکشاورزی خود را مکلف به دفاع و حمایت از کشاورزان عزیز می‌دانم و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌ام.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول