اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار یک میلیارد ریالی

جاده جدیدالاحداث بوارده در آبادان به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: شهردار آبادان گفت: با اعتبار یک میلیارد و 600 میلیون ریالی، عملیات ساخت جاده جدیدالاحداث بوارده در این منطقه به بهره‌برداری رسید.

جاده جدیدالاحداث بوارده در آبادان به بهره‌برداری رسید

محمودرضا شیرازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: بر اساس توافقاتی که شهرداری این منطقه با پالایشگاه دارد، برای نخستین‌بار با احداث جاده جدیدالاحداث بوارده، وارد سرزمین نفتی‌ها شده و مسیر 800 متری این جاده را با عبور از تأسیسات نفت احداث کردیم.

وی افزود: هشت و نیم متر این جاده توسط سازمان عمران آسفالت و علائم ترافیکی نیز بر روی آن نصب شده است.

شهردار آبادان اضافه کرد: احداث این جاده 30 درصد از ترافیک خیابان دبستان را کاهش داده و اعتبار یک میلیارد و 600 میلیون ریالی را از محل درآمدهای جاری شهرداری به خود اختصاص داده است.

* احداث 2 پارک جدید

وی با بیان اینکه دو پارک جدید بانوان و صنعت نیز در این منطقه در حال احداث است، گفت: در خردادماه، مطالعات بر روی این دو پارک به اتمام رسیده و به زودی عملیات ساخت آنها آغاز می‌شود.

شیرازی خاطرنشان کرد: همه تلاش ما در راستای ارتقای سطح خدمت‌رسانی به شهروندان و رفاه حال آنها است و در این زمینه تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم.

وی در پایان اظهار کرد: جاده جدیدالاحداث بوارده در ابتدای سال جاری به بهره‌برداری رسید که به دلایلی به تازگی افتتاح شد و برای شهروندان مورد استفاده قرار گرفته است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول