اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد

احداث جاده ساحلی بندر کنگان به دیر

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان از احداث جاده ساحلی بندر کنگان به دیر خبر داد.

احداث جاده ساحلی بندر کنگان به دیر

تیمور یزدان‌شناس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندر کنگان اظهار داشت: در سال تولید ملی باید به سمت حمایت از تولیدکنندگان داخلی حرکت کنیم و باید سرمایه لازم را برای متخصصان داخلی و تولیدکنندگان قرار دهیم.

وی افزود: شهرستان کنگان دارای ظرفیت بالایی در تولیدات است و قرار گرفتن صنایع نفت و گاز در این منطقه نشان‌دهنده اهمیت و جایگاه کنگان است.

فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: توسعه صنایع پایین‌دستی و بویژه گسترش صنعت پتروشیمی امری مهم است که باید در شهرستان کنگان در این راستا اهتمام ورزیم.

یزدان‌شناس در ادامه بر لزوم اجرای طرح‌های مصوب سفر دوم و سوم رئیس جمهور تاکید کرد و یادآور شد: رفاه عمومی از اولویت‌های مهم شهرستان کنگان در اجرای پروژه‌های مصوب شده ریاست جمهوری و پروژه‌های شهرستانی است.

وی ادامه داد: اجرای مخازن 10 هزار لیتری آب در عسلویه و کنگان، تکمیل استخر سرپوشیده بندر کنگان، احداث و تکمیل پارک بین‌راهی در شهرستان و احداث هتل شهرداری بندر کنگان و توسعه و تکمیل پروژه‌های ساحل‌سازی از پروژه‌های کوتاه مدت در شهرستان کنگان است.

فرماندار کنگان از احداث جاده ساحلی بندر کنگان به دیر خبر داد و اضافه کرد: آغاز عملیات پلاژ بانوان و آقایان، تکمیل کمربندی کنگان، احداث جاده ساحلی دیر-کنگان، آغاز عملیات آب شیرین‌کن، تکمیل پروژه‌های سفر رهبری و تسریع در انجام آنها نیز از دیگر برنامه‌های این شهرستان در سال 91 است.

یزدان‌شناس گفت: تکمیل پروژه‌های ورزشی و احداث سالن و تقویت باشگاه‌های ورزشی نیز در دستور کار قرار دارد که به تدریج اجرایی می‌شوند.

فرماندار کنگان از تبدیل کنگان به کارگاه بزرگ سازندگی خبر داد و افزود: در سال تولید ملی و سرمایه و کار ایرانی در کنگان اقدامات مهمی برای رشد و توسعه شهرستان صورت می‌گیرد و کنگان را به کارگاه سازندگی تبدیل می‌کنیم.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول