اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهر:

کندی احداث جاده اهر- تبریز نارضایتی مردم را سبب شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار اهر گفت: متأسفانه کندی عملیات اجرایی جاده اهر – تبریز که جاده‌ای خطرناک با آمار بالای حوادث و تلفات رانندگی است، نارضایتی مردم را سبب شده است.

کندی احداث جاده اهر- تبریز نارضایتی مردم را سبب شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی ظهر امروز در جلسه بررسی روند اجرایی بزرگراه اهر – تبریز با اشاره به تصادفات مکرر در این جاده که در تعطیلات دو روز گذشته نیز بالغ بر 10 نفر جان خود را از دست داده و یا مصدوم شده‌اند،خواستار توجه ویژه مسئولان وزارت راه در اختصاص اعتبارات لازم و تسریع در اجرای بزرگراه اهر – تبریز شد.

وی گفت: جاده اهر- تبریز یکی از جاده‌های پرتردد استان است که روزانه بیش از 30 هزار خودرو از این جاده عبور می‌کنند که در تعطیلات آخر هفته این رقم به دو برابر افزایش می‌یابد. 

فرماندار اهر با اشاره به اینکه شهرستان اهر به‌عنوان مرکز منطقه ارسباران با جاده اهر – تبریز که یکی از جاده‌های مهم و ارتباطی استان است و مرکز استان را به منطقه مرزی و استان اردبیل وصل می‌کند و یکی از جاده‌های پرتردد و حادثه‌خیز استان است، اظهار کرد: تسریع در اجرای بزرگراه اهر- تبریز و واگذاری قطعه سوم به پیمانکار از خواسته‌های به‌حق شهروندان اهری است.

وی با اشاره به مصوبات سفر سوم ریاست‌جمهوری به آذربایجان و دستاورد این سفر به شهرستان اهر در بخش راه و ترابری گفت: تسریع در عملیاتی کردن بزرگراه «اهر- تبریز» و «‌اهر-باکو» موجب تحول اقتصادی و رونق منطقه ارسباران می‌شود.

فرماندار اهر تصریح کرد: امیدواریم با توجهات ویژه دولت خدمتگزار و اختصاص اعتبارات لازم این پروژه به‌زودی عملیاتی شود.

صدیقی همچنین با اشاره به سایر پروژه‌های مصوب سفر ریاست‌جمهوری تصریح کرد: این شهرستان یکی از مناطق گردشگری استان است و مناطق نمونه گردشگری «فندقلوی» اهر و «افیل‌بهل» همچنین ساحل سد ستارخان در جاده « اهر- مشگین‌شهر» و «اهر – ورزقان» واقع شده که خواستار اختصاص اعتبارات لازم برای تبدیل جاده «اهر – مشگین‌شهر» و «اهر – ورزقان» برای توسعه راه‌های ارتباطی منطقه هستیم.

در چند روز گذشته در اثر برخورد پژو 206 با سمند متأسفانه سه نفر از سرنشینان پژو در اثر آتش گرفتن جان خود را از دست دادند و سه نفر از سرنشینان سمند نیز مصدوم شدند.

همچنین در تصادفی دیگر در اثر برخورد پیکان با کمپرسی پنج نفر از سرنشینان پیکان جان خود را از دست دادند و دو نفر دیگر نیز مصدوم شدند. 

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول