اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمل و نقل پایانه‌های همدان خبر داد

فعالیت 40 دستگاه اتوبوس وی.آی.پی در همدان

خبرگزاری فارس: معاون حمل نقل و پایانه‌های همدان گفت: فعالیت بیش از 40 دستگاه اتوبوس از نوع وی.آی.پی در امر حمل و نقل عمومی مسافر در همدان گویای ارتقای سطح کیفی ناوگان مسافربری عمومی است.

فعالیت 40 دستگاه اتوبوس وی.آی.پی در همدان

بابک قهرمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه در دو ماه گذشته بعد از نوروز فرصت نظارت و برنامه‌ریزی برای آمادگی کامل شرکت‌ها در سفرهای تابستانی را داشته‌ایم، اظهار داشت: نوروز امسال بیش از نیم میلیون نفر توسط ناوگان حمل و نقل برون شهری جابه‌جا شده‌اند.

وی یادآور شد: در طول سال گذشته 9 میلیون و 499 هزار نفر مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان همدان سفر کرده‌اند و هیچ نگرانی و دغدغه‌ای برای تأمین وسایل نقلیه عمومی و پاسخگویی به تقاضای مسافران نداشته‌ است.

معاون حمل و نقل پایانه‌های استان همدان ادامه داد: در حال حاضر نیز پایانه‌های مسافربری آمادگی کامل برای جابه‌جایی مسافران تابستانی ‌را دارند.

وی اظهار داشت: نوسازی ناوگان مسافربری و خارج کردن ناوگان فرسوده از چرخه حمل و نقل مسافربری و به تبع آن افزایش ایمنی و رضایت مسافرین از اهداف اصلی این اداره کل است.

قهرمانی تأکید کرد: فعالیت بیش از 40 دستگاه اتوبوس از نوع VIP در امر حمل و نقل عمومی مسافر در سطح استان گویای ارتقای سطح کیفی ناوگان مسافربری عمومی است.

وی گفت: در حال حاضر 584 دستگاه اتوبوس، 715 دستگاه سواری کرایه و یک‌هزار و 604 دستگاه مینی‌بوس در بخش مسافر استان تردد‌ می‌کنند.

معاون حمل و نقل پایانه‌های استان همدان اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک بیشترین تعداد ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری جدید و دارای امکانات بالا باشند.

وی با اشاره به طرح درجه‌بندی اتوبوس‌ها که به آن‌ها اجازه می‌دهد در صورت کسب رتبه بالا قیمت بلیت خود را متناسب با نوع خدمات تعیین کنند، خاطرنشان کرد: این امر انگیزه بیشتری به دارندگان ناوگان‌های مسافربری به ویژه اتوبوس‌ها می‌دهد تا برای کسب رتبه بالا خدمات را بهتر و شایسته‌تر به مسافران تابستانی ارائه کنند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول