اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های اردبیل:

کرایه اتوبوس‌های برون‌شهری 15 درصد افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل از افزایش 15 درصدی کرایه اتوبوس‌های برون‌شهری در آینده نزدیک خبر داد.

کرایه اتوبوس‌های برون‌شهری 15 درصد افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد حسینی عصر امروز در جلسه کمیته حمل و نقل و سوخت استان اردبیل اظهار داشت: بعد از افزایش 15 درصدی کرایه کامیون‌داران حامل بار سیمان به دنبال اعتراض آنها براساس ابلاغ وزارت راه و شهرسازی قرار است کرایه اتوبوس‌های برون‌شهری در استان اردبیل 15 درصد افزایش یابد.

وی تصریح کرد: البته در این زمینه مصوبه شورای تنظیم بازار را نیز خواسته‌ایم تا افزایش قیمت قانونی باشد که از رسانه‌ها نیز انتظار داریم با توجه به محرمانه بودن این موضوع از پرداختن به آن اجتناب کنند.

حسینی مدعی شد: این افزایش قیمت باید در نهایت سکوت و اطلاع‌رسانی نشدن، اعمال شود که رقم آن نیز زیاد در کرایه‌ها تأثیرگذار نمی‌باشد.

جایگاه‌داران هشت میلیارد تومان به شرکت گاز بدهکار هستند

به گزارش فارس، در ادامه این جلسه مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل نیز در سخنانی تصریح کرد: 51 جایگاه سی‌ان‌جی در استان اردبیل فعال است که دو جایگاه نیز اخیراً به این مجموعه اضافه شده است.

فیروز خدایی خاطر نشان کرد: 19 مورد از این جایگاه‌ها در شهر اردبیل واقع شده است اما متأسفانه بدهی جایگاه‌داران به شرکت گاز ادامه دارد به طوری که در حال حاضر هشت میلیارد و 200 میلیون تومان بدهی به ثبت رسیده است که 50 درصد آن مربوط به شهرداری‌ها است.

وی اضافه کرد: از این رقم یک میلیارد و 600 میلیون تومان مربوط به بدهی جایگاه‌های سی‌ان‌جی شهر اردبیل است که 730 میلیون تومان آن مربوط به شهرداری اردبیل است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل سیاست شرکت گاز استان را در تعامل به جایگاه‌داران و تقسیط بدهی جایگاه‌داران سی‌ان‌جی به شرکت گاز را یادآور شد و بیان کرد: ما قطع گاز جایگاه‌های سی‌ان‌جی را در دستور کار قرار ندادیم بلکه تلاش می‌کنیم با تعامل به ویژه در فصل مسافرت‌ها و حضور گردشگران به گونه‌ای رفتار کنیم تا قطعی گاز در جایگاه‌های سی‌ان‌جی مشاهده نشود.

خدایی از شهرداران و جایگاه‌داران سی‌ان‌جی خواست بدهی خود را تعیین تکلیف کرده و در این زمینه تعهد لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول