اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین:

ناوگان اتوبوسرانی قزوین نوسازی شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین گفت: در راستای خدمات رسانی بهتر به شهروندان و طبق نظر کمیته فنی، عملیات استاندار سازی و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی قزوین به اجرا درآمد.

ناوگان اتوبوسرانی قزوین نوسازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین محمدحسن ایرانخواه، اظهار کرد: در مسیر شماره 4 قزوین از بازار به کوثر و مجاهد از مجموع 18 دستگاه اتوبوس، تعداد 9 دستگاه از رده خارج شده است که همین تعداد اتوبوس جایگزین و باقی مانده نیز بازسازی شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین با اشاره به فعالیت 12 دستگاه اتوبوس در مسیر شماره سه از میدان 22 بهمن به مینودر، افزود: چهار دستگاه اتوبوس بنز و چهار دستگاه اتوبوس پیشرو دیزل در این مسیر جایگزین دستگاه‌های از رده خارج شده و بقیه نیز باز سازی شده است.

این مقام مسئول با اشاره به وجود 17 دستگاه اتوبوس پیشرو دیزل در مسیر شماره دو از پایانه شهید بهشتی به بازار و مجتمع ادارات گفت: پنج دستگاه از این تعداد در سال های 88 و  89 و 12 دستگاه نیز در سال 91 به این ناوگان افزوده شده است.

ایرانخواه در ادامه با اشاره به مسیر شماره یک (از پایانه به مینودر) و فعالیت 12 دستگاه اتوبوس در این مسیر تصریح کرد: در اوایل خردادماه سال جاری تعداد چهار دستگاه از رده خارج شده است و بررسی و نوسازی بقیه اتوبوس‌ها نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول