اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت شهرکرد:

تمام برنامه‌ریزی‌های استکبار متوجه جوانان ایرانی است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت شهرکرد گفت: امروزه تمام سرمایه‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های دنیای استکبار در عرصه‌های مختلف متوجه قشر جوان ایران اسلامی است.

تمام برنامه‌ریزی‌های استکبار متوجه جوانان ایرانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مهران مرادی صبح امروز در دومین کارگاه شایستگی‌های پاسداری در ناحیه مقاومت شهرکرد اظهار داشت: سپاه از ابتدای تشکیل در این مسیر گام برداشته و نسل قدیم سپاه در جنگ که مدینه فاضله سپاه بود، خود را ساخته و نسل جدید باید از لحاظ آگاهی، بصیرت و فداکاری به مراتب بالاتر باشد زیرا اهمیت مقابله با جنگ نرم بیشتر از جنگ نظامی است.  

وی افزود: اگر بخواهیم در ماموریت نظام تربیتی بسیج که ماموریت بیرونی سپاه است موفق عمل کنیم، ناگزیر باید با رصد و سنجش اوضاع و احوال خود و با رفع معایب تلاش کنیم تا الگویی شایسته برای این منظور ارائه دهیم. 

مرادی بر ضرورت تحقق بیش از پیش منویات مقام معظم رهبری از سوی بسیجیان تاکید کرد و گفت: یک سال از آْغاز طرح شایستگی‌های پاسداری می‌گذرد و اکنون وارد مرحله بعد که همان خودسازی و خودباوری است، شده‌ایم که باید همه تلاش کنیم و به منویات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم. 

فرمانده ناحیه مقاومت شهرکرد در ادامه اظهار داشت: جوانان و نوجوانان امت اسلامی با الگوگیری از حضرت علی‌اکبر(ع) و سایر الگوهای والای دین اسلام می‌توانند مراحل رشد و پیشرفت را هر چه سریع‌تر طی کنند و سعادتمند شوند. 

مرادی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های دشمن در راستای ضربه زدن به جوانان کشور، تصریح کرد: امروز تمام سرمایه‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های دنیای استکبار در عرصه‌های مختلف متوجه قشر جوان ایران اسلامی است. 

وی ادامه داد: هزینه‌های هنگفت و انرژی‌های بسیاری در عرصه‌های مختلف در راستای به انحراف کشاندن قشر جوان ایران اسلامی صرف می‌شود که نباید از این موضوع غافل شد.

مرادی به نقش رهبری امام خمینی(ره) در رشد و هدایت جوانان کشور اشاره کرد و بیان داشت: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری یک لحظه از نسل جوان و آینده‌ساز جامعه غافل نشدند و مرحله به مرحله این قشر تأثیرگذار را به سوی قله‌های شرف، عزت و انسانیت رهنمون کرده و آنها را از امواج سهمگین توطئه‌های دشمن آگاه کردند. 

وی بصیرت‌افزایی را مهم‌ترین نیاز جوانان امروز عنوان کرد و افزود: بصیرت‌افزایی و بالابردن بینش مهم‌ترین ابزاری است که می‌تواند جوانان جامعه اسلامی را از آسیب خطرات دشمن در امان نگاه دارد.

گفتنی است این کارگاه یک روزه پیرامون موضوع نقش مدیران و کارکنان در تحکیم و توسعه صداقت برگزار شده است.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول