اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خبر داد

کمک 160 میلیون تومانی رامهرمزی‌ها به بازسازی حرم امام علی

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در رامهرمز از کمک 160 میلیون تومانی مردم این شهرستان به بازسازی ایوان طلای حرم امام علی (ع) خبر داد.

کمک 160 میلیون تومانی رامهرمزی‌ها به بازسازی حرم امام علی

حسین کازرونی پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: بازسازی ایوان طلای حرم مطهر حضرت علی (ع) به عهده مردم رامهرمز گذاشته شده که حدود 400 میلیون تومان هزینه دارد.

وی افزود: تاکنون از مردم شریف شهرستان رامهرمز حدود 160 میلیون تومان پول نقد و طلا جمع‌آوری شده که به حساب ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان واریز شده است.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان رامهرمز همچنین گفت: بانک‌های سپه، انصار و مؤسسه مالی اعتباری مهر آماده دریافت کمک‌های مردم ولایت مدار و مؤمن شهرستان رامهرمز برای این امر خطیر هستند.

کازرونی پور هزینه اهدای هر خشت طلا را مبلغ یک میلیون تومان عنوان کرد و گفت: همه شهروندان می‌توانند هزینه ساخت یک یا بخشی از آن را بر عهده بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین بانک رسالت به افرادی که می‌خواهند در این امر خداپسندانه و معنوی شرکت نمایند وام یک میلیون تومانی بدون ضامن و سود با اقساط ده ماهه و بیست ماهه پرداخت می نماید.

این مقام مسئول در ستاد بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه خشت‌های طلای اهدایی مردم در مراسم نماز جمعه به ستاد بازسازی عتبات عالیات تحویل داده می‌شود، گفت: امیدواریم با همکاری مردم مابقی مبلغ مورد نیاز بازسازی ایوان طلای حرم مطهر حضرت علی (ع) جمع‌آوری شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول