اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر ساری:

انتخاب شهردار جدید ساری در راستای همدلی و مشورت باشد

خبرگزاری فارس: نائب رئیس شورای شهر ساری در نطق پیش از دستور خود، خواستار انتخاب شهردار جدی در سایه همدلی و مشورت شد.

انتخاب شهردار جدید ساری در راستای همدلی و مشورت باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، میرصالح صالحی‌نیا یکشنبه شب در جلسه علنی شورای شهر ساری اظهار داشت: باید به اعضای شورای شهر ساری یادآوری کنم که از زمان شروع کار، یک یا دو و حتی برخی سه بار مراسم تحلیف انجام داده و قسم یاد کردیم تا در جهت پیشرفت و آبادانی شهر و خواسته‌های به حق مردم فعالیت کنیم.

وی ادامه داد:‌ از شروع کار، همه مصوبات و انتخاب شهردار با اکثریت آرا انجام می‌شد و ثمره‌ آن هم کارهای بزرگ و زیربنایی است که با همت اعضای شورای شهر، شهردار و کارکنان زحمتکش شهرداری صورت گرفته است.

عضو شورای شهر ساری یادآور شد:‌ انتظار می‌رود در مدت باقیمانده از عمر شورا همان صداقت، اعتقاد و همدلی را در سرلوحه خود قرار داده و به دور از هوا و هوس، خودخواهی و انتقام‌جویی در راستای تکلیفی که در مقابل مردم داریم، عمل کنیم.

وی با بیان اینکه از تکروی‌ها، جدا شدن از هم، گروه‌بندی و تفکیک اعضا و نامحرم دانستن همدیگر، بپرهیزیم، گفت: کار بسیار سنگین انتخاب شهردار را در پیش داریم.

صالحی‌نیا متذکر شد:‌ نکند خدای ناکرده از روی تعصب، رفاقت و دوستی کسی را برای انتخاب شهردار معرفی کنیم که نتواند ادامه دهنده راه شهردار قبلی باشد.

وی افزود: پیشنهاد می‌کنم قبل از هر اقدام در راستای انتخاب شهردار، با هفت عضو شورا مشورت شده و از صاحب‌نظران دانشگاهی و مدیران استانی نظرخواهی شود و شهرداری انتخاب کنیم که دارای سابقه بیشتر و قوی‌تر از شهردار قبلی باشد تا بتوانیم پروژه‌های در دست اقدام را به پایان برسانیم و همچنین اقدامی صورت نگیرد که زحمات پنج‌ساله شهرداری و شورا زیر سؤال برود چراکه زمان زیادی تا پایان دوره خدمت ما نمانده است و باید در فضای همدلی و مشورت، شخصی را انتخاب کنیم که موجب سربلندی و رضایت شورا و مردم شهر شود.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول