اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالروز تولد حضرت علی‎اکبر (ع)

جشن بزرگ روز جوان در رامیان برگزار شد

خبرگزاری فارس: همزمان با میلاد حضرت علی‎اکبر (ع) جشن بزرگی به مناسبت روز جوان در شهرستان رامیان برگزار شد.

جشن بزرگ روز جوان در رامیان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، این جشن با هنرمندی جمعی از هنرمندان کشوری و حضور مسئولان و شهروندان رامیانی عصر امروز از ساعت 17 لغایت 20 در سالن ورزشی فرهنگیان شهرستان رامیان برگزار شد.

در بخشی از این مراسم امام جمعه رامیان گفت: اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هیچ مشکلی با شادی و شور و شعف جوانان ندارند و اینکه دین اسلام مخالف برنامه‎های شاد ویژه جوانان است ساخته تخیلات عده‎ای فریب‎خورده و اربابان خارجی آنهاست.

حجت‎الاسلام سید محمد طاهری خاطر نشان کرد: شاد بودن و لذت بردن از زندگی نباید به گونه‎ای باشد که اسباب تباهی انسان و در عین حال گمراه شدن و به گناه آلوده شدن او را فراهم کند لذا جوانان به هوش باشند و در چارچوب قوانین اسلامی و قانون جاری که اتفاقا قوانین دست و پاگیری هم برای جوانان نیست و برنامه‎های خوبی نیز برای سعادت دنیوی و اخروی همه آنها دارد حرکت و اجازه هرگونه سوءاستفاده را از دشمنان بگیرند.

قدرت‎الله رجبلو شهردار رامیان هم با تبریک این ایام اذعان کرد: با هماهنگی مسئولان شهرستان برنامه‎های خوبی را برای جوانان طراحی خواهیم کرد که برگزاری جشن‎های بزرگ با حضور هنرمندان نامی و معروف کشور یکی از این برنامه‎ها است که قطعا در ایام مختلف و اعیاد ملی و مذهبی تداوم خواهد داشت تا موجب تقویت روحیه جوانان و شهروندان رامیانی شود.

در اجرای برنامه‎های شاد و متنوع از قبیل موسیقی سنتی و پاپ، میان پرده، شعبده‎بازی و ویژه برنامه عمو نوروز و خاله ‎ستاره از جمله بخش‎های جشن امروز بود که رضایت شهروندان را به دنبال داشت، ضمن اینکه در برگزاری این جشن در کنار شورای اسلامی شهر و شهرداری رامیان، فرمانداری شهرستان، ستاد نماز جمعه، اداره ورزش و جوانان شهرستان رامیان و سازمان مردم نهاد جمعیت فردای برتر، ناحیه مقاومت بسیج و سپاه شهرستان، آموزش و پرورش، نیروی انتظامی و پلیس راهور هم همکاری و مساعدت داشتند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول