اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

اردبیل در اجرای نظام آموزشی جدید کمبود تجهیزات ندارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: استان اردبیل برای استقرار نظام آموزشی سه، سه، شش از لحاظ فضا، تجهیزات و نیروی انسانی با هیچ کمبود و دغدغه‌ای روبه‌رو نیست.

اردبیل در اجرای نظام آموزشی جدید کمبود تجهیزات ندارد
احمد محمودزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در نظام آموزشی جدید سه سال اول مقطع متوسطه به صورت عمومی و سه سال بعد با انتخاب رشته به صورت تخصصی خواهد بود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان داشت:‌ حتی در مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی از سال آینده پذیرش اول راهنمایی نخواهیم داشت و مشکلات پیش آمده را نیز با رایزنی‌هایی که در حال انجام است برطرف می‌کنیم.
این مسئول در ادامه از پیشنهاد استقرار آموزشگاه استعدادهای درخشان در پارس‌‌آباد خبر داد.
وی ابراز داشت: در شهرستان گرمی و خلخال برای نخستین بار است که آزمون استعدادهای درخشان مدارس نمونه‌ دولتی به صورت مجتمع برگزار می‌شود که این امر در دوره متوسطه خواهد بود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار داشت: ‌به تدریج با حذف دوره راهنمایی تکمیل ظرفیت در دوره متوسطه خواهد بود.
محمودزاده خاطرنشان کرد: برای آموزش نیروهای انسانی خود از اول اردیبهشت ماه سال آینده کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی لازم را طراحی کرده و اجرا می‌کنیم.
این مسئول در پایان سخنان خود بیان داشت: ‌در این حوزه با مهندسی فضای آموزشی سعی کردیم مدارس را برای استقرار نظام آموزشی جدید مهیا کنیم که ممکن است مدرسه‌ای توان استقرار شش مقطع ابتدایی را داشته باشد یا در سه مقطع فعالیت خود را ادامه دهد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول