اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ملایر:

برای احیای امر به معروف ابتدا مسئولان باید خود را اصلاح کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت ملایر گفت: برخورد با بدحجابی و احیای امر به معروف باید از مسئولان شروع شود و ابتدای امر مسئولان باید خود را اصلاح کنند و الگویی برای مردم باشند تا راحت‌تر بتوان امر به معروف را در جامعه پیاده کرد.

برای احیای امر به معروف ابتدا مسئولان باید خود را اصلاح کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر حجت‌الاسلام عبدالله مقدسیان ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان ملایر، مردم را به تقوای الهی و دوری از محرمات فرا خواند و افزود: تا می‌توانیم باید از گناهانی چون غیبت، دروغ، تهمت و... دوری کنیم.

وی در ادامه با تبریک فرا رسیدن ماه شعبان افزود: سه ماه رجب، شعبان و رمضان بسیار مبارک و بهترین ماه‌های خدا هستند و بندگان خدا باید از این فرصت‌ها برای آخرت بهترین توشه را بردارند.

خطیب موقت جمعه ملایر در ادامه به منزلت امام حسین (ع) و نامگذاری روز ولادت این امام همام به عنوان روز پاسدار اشاره کرد و گفت: امام حسین (ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد و امروز وظیفه همه ما پاسداری از این هدف امام حسین(ع) است و باید در ادامه راه ایشان مسئله امر به معروف را در جامعه عملی کنیم نه آن که فقط به شعار بسنده شود.

وی ابراز داشت: در حادثه کربلا 72 نفر از امام پاسداری کرده و به مقام شهادت نائل آمدند، امروز نیز در کشور باید همه پاسدار انقلاب اسلامی و ولایت فقیه باشیم و اگر اینگونه نباشیم اسلام و انقلاب‌مان به خطر می‌افتد.

مقدسیان بزرگترین وظیفه امروز مسئولان را خدمت به مردم و برای رضای خدا عنوان کرد و گفت: امروز دشمن ما از انرژی هسته‌ای نمی‌ترسد بلکه از اسلام ناب و واقعی در هراس هستند.

وی گفت: دشمن از ادامه راه شهدا در این کشور هراس دارد و وقتی بی‌حجابی و انحراف را در جامعه ما می‌بیند لذت می‌برد و در واقع هدف دشمن از سرمایه‌گذاری‌های کلان و ترویج بی‌بند و باری در جوامع مختلف از طریق ماهواره، اینترنت و و... نابود کردن اسلام واقعی و فرهنگ و تمدن اسلامی است البته تاکنون نیز ناتوان مانده است.

امام جمعه موقت ملایر از وضعیت بدحجابی در کشور به شدت انتقاد کرد و افزود: برخورد با بدحجابی و احیای امر به معروف باید از مسئولان شروع شود و ابتدای امر مسئولان باید خود را اصلاح کنند و الگویی برای مردم باشند تا راحت‌تر بتوان امر به معروف را در جامعه پیاده کرد.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: باید برای جوانان و نوجوانان برنامه‌های دینی و قرآنی را در جامعه احیا کنیم و اگر برنامه درستی در کشور نداشته باشیم دشمنان از راه‌های مختلف دل جوانان را تسخیر کرده و آنها را از درون فاسد می‌کنند که اصلاح بعد از فساد، کاری مشکل است.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول