اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قیروکارزین:

کوتاهی در فریضه امر به معروف و نهی از منکر ‌گناهی نابخشودنی ‌است

خبرگزاری فارس: امام جمعه قیروکارزین گفت: امروز اگر در راه احیای دین و امر به معروف و نهی از منکر کوتاهی کنیم، گناهی نابخشودنی را مرتکب شده و مسئول هستیم و باید با تقویت مبانی دینی در مسیر ظهور گام برداریم.

کوتاهی در فریضه امر به معروف و نهی از منکر ‌گناهی نابخشودنی ‌است

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، حجت‌الاسلام عنایت‌الله اکبری بعد از ظهر امروز در همایش فرهنگی تبلیغی بعثت نور که با حضور مسئولان محلی و فعالان فرهنگی، هیئت امنای مساجد، کانون فرهنگی مساجد و هیئت‌های مذهبی این شهرستان در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش قیروکارزین برگزار شد، اظهار داشت: مبعث بزرگترین تحول بشری است، اما افسوس که بشر قرآن، پیامبر(ص) و راه ایشان را نشناخت و اهداف بعثت خاموش ماند.

وی افزود: امروز پس از گذشت بیش از یک‌هزار و 400 سال از بعثت و مکارم اخلاقی که پیامبر(ص) برای بشر هدیه آورد، انسان در این عصر راه عریانی و حرکت شنیع هم‌جنس‌بازی و بسیاری از گمراهی‌های دیگر را در پیش گرفته است.

اکبری با اشاره به تکلیف هر مسلمان در قبال بعثت بیان داشت: وظیفه ما ادامه دادن راه اولیاء و بزرگان دین و تمام کسانی است که جان و مال خود را در راه احیای اسلام نثار کرده و ذره‌ای از این مسیر منحرف نشدند.

امام جمعه قیروکارزین گفت: کسانی که به دین، قرآن و رفتار مومن خرده می‌گیرند و انسان‌های موحد و معتقد را با افکار به اصطلاح روشنفکری خود تحقیر می‌کنند، همان‌ها ابولهب و ابوجهل‌های زمان هستند.

وی با بیان اینکه باید دین را یاری کنید، تصریح کرد: امروز اگر در راه احیای دین و امر به معروف و نهی از منکر کوتاهی کنیم، گناهی نابخشودنی را مرتکب شده و مسئول هستیم و باید با تقویت مبانی دینی در مسیر ظهور گام برداریم.

اکبری هیئت امنا و خادمان مساجد را پرچم‌داران اصلی در زمینه‌سازی برای ظهور دانست و اضافه کرد: باید مسئولان مساجد زمینه حضور روحانیون در مساجد را فراهم کرده و کارهای تبلیغی به بهترین شکل انجام شود و همچنین مسئولان فرهنگی نیز در راستای نشر معارف و سیره اهل بیت(ع) و نشر ارزش‌ها در جامعه قدم بر دارند.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول