اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

ایجاد یأس و نومیدی در مردم از رویکردهای جدید دشمن است

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: ایجاد یأس و نومیدی در مردم از رویکردهای جدید دشمن در مقابله با ایران اسلامی است.

ایجاد یأس و نومیدی در مردم از رویکردهای جدید دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامحسین خسروی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان شهرستان دشتستان با تبریک به مناسبت ایام شعبانیه اظهار داشت: ایام شعبانیه ایام مبارک و میمونی است و همه مردم باید برای برخورداری از برکات این ماه تلاش کنند.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: حضور ائمه محترم جمعه و روحانیون گرانقدر پشتوانه عظیم معنوی برای تمامی مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی است.

خسروی با تاکید بر آنکه دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از روزهای ابتدایی پیروزی نظام اسلامی دست به توطئه‌چینی علیه نظام قدس جمهوری اسلامی زدند بیان داشت: دنیای کفر و استکبار و ایادی داخلی و خارجی ایشان با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران خود را بر باد رفته دیدند و دست به توطئه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی زدند.

وی اضافه کرد: در تمامی مراحل و توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان با رهبری داهیانه معمار کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی نقشه‌ها و برنامه‌های دشمنان نقش بر آب شد و امت مسلمان ایران اسلامی سخت‌ترین صحنه‌ها را پشت سر گذاشتند.

این مسئول ایجاد یأس و نومیدی بین مردم را یکی از جدیدترین رویکردهای دشمنان برشمرد و اذعان داشت: دشمنان و معاندان انقلاب و نظام اسلامی ایجاد فضای یأس و نومیدی بین مردم و اختلاف بین مسئولان را یکی از اهداف خود قرار داده‌اند و در این راستا تلاش می‌کنند و مردم و مسئولان باید با بصیرت و هوشیاری هر چه تمام‌تر این نقشه‌ها را خنثی کنند.

فرماندار دشتستان تصریح کرد: عدم همراهی در پیشبرد اهداف و برنامه‌های صهیونیسم جهانی و تلاش‌های بی‌وقفه امت مسلمان ایران اسلامی برای دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای از مسائلی است که سبب شده دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی دست به برنامه‌های این‌چنینی در برابر نظام اسلامی بزنند.

خسروی با اشاره به بازی‌های جدید گروه 5+1 ابراز داشت: آغاز بازی‌های 5+1 برای پوشش توطئه‌های دشمنان است و در مذاکرات جوری اقدام می‌کنند که گویی از ایران اسلامی طلبکار هستند.

وی با اشاره به سخنان رئیس جمهور و دبیر شورای عالی امنیت ملی عنوان کرد: از این به بعد 5+1 باید برای جلب اعتماد امت مسلمان ایران اسلامی تلاش کند.

فرماندار دشتستان با اشاره به آنکه صهیونیسم جهانی به تکاپو افتاده و در تلاش است که ایران اسلامی را زیر سیطره خود ببرد یادآور شد: بعد از کنفرانس مسکو شاهد بودیم که اعلام کردند تحریم‌های سنگین‌تری علیه ایران اسلامی اجرا خواهد شد و ضرب‌العجل تعیین کردند، ولی ایشان باید بدانند که در برابر اراده آهنین امت مسلمان ایران اسلامی ناتوان خواهند بود.

خسروی اذعان داشت: شرایط ما با شرایط 30 سال قبل متفاوت است، دشمنان 30 سال پیش هم با اعلام تحریم‌ها نتوانستند امت مسلمان ایران اسلامی را از پای درآورند و امروز نیز در هدفشان موفق نخواهند بود.

وی با اشاره به سخنانی از رهبر معظم انقلاب گفت: یکی از اهدافی که دشمنان نظام و ایادی دنیای کفر و استکبار در این تحریم‌ها دنبال می‌کنند جدایی مردم از نظام اسلامی است و هر چه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بیشتر در این مسیر گام برمی‌دارند حضور مردم در صحنه باشکوه‌تر و پررنگ‌تر از قبل می‌شود.

فرماندار دشتستان ادامه داد: امکانات و ثروت داخلی، مردم خوب و نداشتن بدهی خارجی از ویژگی‌های ممتازی است که ایران اسلامی امروز در اختیار دارد و رهبر معظم انقلاب نیز همواره بر آن تاکید داشته‌اند و همواره باید از این پتانسیل‌ها به منظور توسعه و پیشرفت ایران اسلامی استفاده کنیم.

خسروی با اشاره به تصمیم اتحادیه اروپا برای تحریم نفت ایران اذعان داشت: در برابر این تصمیم اتحادیه اروپا ایران صادرات نفت به کشورهای اروپایی را قطع کرد و ایشان را از نعمت نفت خلیج فارس محروم ساخت.

وی با تاکید به آنکه در حوزه‌های صنعتی، نظامی، علمی و ... پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌ایم بیان داشت: امروز ایران اسلامی در بسیاری از عرصه‌ها همچون کشاورزی و ... خودکفا است و با همت و تلاش کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی حیله و نیرنگ‌های دشمنان به خودشان بازمی‌گردد.

انتهای پیام/ی10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول