اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد اسلامی استان زنجان:

دشمن برای ضربه‌زدن به کشورها از نیروهای داخلی بهره می‌گیرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: دشمن برای ضربه زدن به کشورها از نیروهای خود کشورها بهره می‌گیرد.

دشمن برای ضربه‌زدن به کشورها از نیروهای داخلی بهره می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی سهندی ظهر امروز در گردهمایی بررسی نقش فرهنگ و هنر در پیشگیری از اعتیاد، اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن در موقعیت حساس ضروری است در حوزه جنگ نرم برنامه‌های مطلوبی برای مقابله با توطئه دشمنان اجرا شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر برنامه دشمنان برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی تغییر کرده است، افزود: دشمن از جنگ سخت خسته شده و در حال حاضر در حوزه جنگ نرم به مقابله با نظام اسلامی می‌پردازد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان یادآور شد: برای مقابله با توطئه‌های دشمنان ضروری است شیوه‌های خود را عوض کرده و با توان بیشتر و آگاهی بیشتری به مقابله با دشمنان پرداخت.

وی با بیان اینکه خوشبختانه اسلام قدرت نیروگیری را دارد، افزود: دشمن نیز از همین حربه برای مقابله با کشورها استفاده می‌کند.

سهندی مواد مخدر را از برنامه‌های کشورهای استکباری برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: دشمنان برای کشور نسخه پیچیده‌ای آماده کرده‌اند تا علیه نظام به کار گیرند.

وی در دسترس‌بودن و ارزان‌بودن مواد مخدر را از دلایل گرایش برخی افراد جامعه به مواد مخدر اعلام کرد و افزود: جوانان در گوشه و کنار خیابان‌ها به دلیل توطئه دشمنان جان خود را از دست می‌دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه دشمنان برنامه‌ریزی دقیقی برای توطئه علیه نظام جمهوری اسلامی دارند، افزود: باید در مقابل توطئه‌های دشمنان برنامه‌ریزی‌های دقیقی انجام داد.

وی تصریح کرد: جامعه بدون برنامه‌ریزی محکوم به شکست بوده و برنامه مناسبی برای ادامه روند فعالیت‌ها خود ندارد.

سهندی با اشاره به آمار ارائه شده از سوی مسئولان مبنی برای اعتیاد یک خانواده از هر چهار خانواده زنجانی خاطرنشان کرد: این آمار تکان‌دهنده ضرورت توجه مسئولان به این امر را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه دشمن در حال حاضر در خانه‌های روستاییان نیز نفوذ کرده است، افزود: استفاده روستاییان از ماهواره، موبایل و اینترنت موجب شده تا دشمن در این خانواده‌ها نیز نفوذ یابد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان یادآور شد: دشمن در کشورها زمینه‌هایی را فراهم می‌کند تا نسل جوان جامعه را به خود جذب کرده و برنامه‌های خود را از طریق این نسل عملی کند.

وی با بیان اینکه دشمن در عرصه جنگ سخت موفق نشده و در حال حاضر از طریق جنگ نرم وارد کشورها می‌شود، خاطرنشان کرد: تحت‌الشعاع قرار دادن جوانان با استفاده از برنامه‌هایی همچون مواد مخدر از برنامه‌های دشمنان است.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول