اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کاشان خبر داد

کاهش کارگران ریسندگی کاشان

خبرگزاری فارس: فرماندار کاشان از کاهش کارگران کارخانه ریسندگی این شهرستان خبر داد.

کاهش کارگران ریسندگی کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، علیرضا جوادی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کمک‌های دولتی، ترسیم و اصلاح ارکان کارخانه ریسندگی کاشان از جمله اقداماتی است که طی یک‌سال گذشته انجام شده است.

وی افزود: با انجام اقدامات صورت گرفته تعداد 270 نفر از کارگران کارخانه ریسندگی کاشان که از شرایط بازنشستگی برخوردار بودند بازنشست شدند.

معاون استاندار اصفهان یادآور شد: با بازنشست شدن این تعداد از کارگران کارخانه ریسندگی کاشان تعداد کارگران این واحد صنعتی از یک‌هزار و 73 نفر به 803 نفر کاهش یافت.

جوادی، همچنین از تحت پوشش بیمه بیکاری قرار گرفتن تعداد 120 نفر از کارگران کارخانه ریسندگی کاشان خبر داد و افزود: کاهش نیروی انسانی در کارخانه ریسندگی کاشان با هدف توانمندی این واحد صنعتی برای ادامه فعالیت انجام شده است.

معاون استاندار اصفهان در ادامه از آغاز فرآیند اصلاح ساختار کارخانه ریسندگی کاشان خبر داد و گفت: با فراهم شدن فرآیند آغاز اصلاح ساختار کارخانه ریسندگی کاشان، شرایط برای جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی فراهم شده است.

به گفته وی با تدابیر و اقدامات انجام گرفته طی یک‌سال گذشته صنایع شهرستان کاشان با وجود تحریم‌های اقتصادی از شرایط خوبی برخوردار است.

شهرستان کاشان با بیش از یک‌هزار واحد صنعتی فعال به‌عنوان یکی از قطب‌های صنعتی مطرح کشور است که عمده صنایع این شهرستان در بخش صنعت نساجی به ویژه فرش ماشینی است. 

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول