اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم ملی راگبی کشور:

راگبی اصفهان به صورت منسجم اداره نشده است

خبرگزاری فارس: مربی تیم ملی راگبی کشور گفت: راگبی استان اصفهان در گذشته به صورت گلخانه‌ای و غیر منسجم مدیریت می‌شده که البته در حال حاضر پیشرفت‌های بسیار خوبی در راگبی این استان مشاهده می‌کنیم.

راگبی اصفهان به صورت منسجم اداره نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا فضل‌الله‌اعرابی بعد از ظهر امروز بعد از ظهر به مناسبت دیدار دوستانه دو تیم راگبی اصفهان و تهران که در ورزشگاه تختی اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: راگبی اصفهان با وجود دست‌اندرکاران راگبی این استان از ظرفیت‌های بسیار خوبی برخوردار است که البته در گذشته با سوء‌مدیریت، این ورزش به صورت گلخانه‌ای اداره می‌شده است.

وی با بیان اینکه در آینده نه چندان دور شاهد درخشندگی خوبی برای راگبی استان اصفهان هستیم، تصریح کرد: چند بازیکن راگبی این استان در تیم ملی فعالیت داشته که برخی زمان‌ها با نام شهرستان‌های دیگر بازی می‌کردند.

مربی تیم ملی راگبی کشور اشاره‌ای به سفر دبیر کنفدراسیون راگبی آسیا به اصفهان کرد و بیان داشت: تمام تلاش خود را به کار می‌گیرم که توان راگبی ایران را به این شخصیت با ارزش ورزشی نشان دهیم.

وی گفت: علاوه بر توان بازیکنان راگبی تهران و قم، اصفهانی‌ها نیز قدرت خوب راگبی خود را به معرض نمایش می‌گذارند.

اعرابی در مورد انجمن راگبی کشور با اشاره به مدیرت حسن میرزاآقابیک گفت: از زمان گذشته و به خصوص مدیرت فعلی انجمن، راگبی ایران جان دوباره‌ای گرفته است.

وی با بیان اینکه در اواخر فرودین 1391 رقابت‌های راگبی قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) پیش ‌رو است، اظهار داشت: انتظار داریم با خوب نشان دادن راگبی‌بازان اصفهانی شاهد حضور این ورزشکاران در ترکیب تیم ملی باشم.

مربی تیم ملی راگبی کشور افزود: اردوی انتخابی تیم ملی راگبی به احتمال زیاد از 20 فروردین‌ماه 1391 و در تهران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فدراسیون راگبی جای خود را به انجمن راگبی داده است، تصریح کرد: انتظار داریم در آینده شاهد تشکیل دوباره فدراسیون راگبی باشیم.

اعرابی ادامه داد:رقابت‌های آسیایی راگبی در کوالالامپور که در خردادماه صورت می‌گیرد راهی است برای جذب مسئولان ورزشی نسبت به این رشته المپیکی.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول