اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته راگبی استان اصفهان:

جایگاه راگبی بالاتر از حال حاضر باشد

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته راگبی استان اصفهان گفت: با توجه بیشتر به راگبی، باید جایگاه این ورزش در سطح استان و کشور بالاتر از جایگاه کنونی قرار گیرد.

جایگاه راگبی بالاتر از حال حاضر باشد
امین محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: تمرینات فعلی ورزشکاران راگبی استان اصفهان در ورزشگاه انقلاب، از نظر کمی و کیفی قابل قبول است.
وی با بیان اینکه کمیته راگبی استان اصفهان از نظر مالی با مشکلات زیادی دست ‌‌و پنجه نرم می‌کند، تصریح کرد: سهم کمی از بودجه فدراسیون انجمن‌های ورزشی به کمیته راگبی استان اصفهان اختصاص داده شده است.
مسئول کمیته راگبی استان اصفهان تاکید کرد: به دنبال یک حمایت‌کننده دلسوز هستیم تا ارتقای هر چه بیشتر راگبی استان اصفهان را مدنظر قرار دهیم، که البته در شرایط فعلی جذب حمایت‌کننده بسیار مشکل است.
وی اشاره‌ای به رقابت‌های راگبی قهرمانی کشور که هنوز تاریخ برگزاری آن مشخص نیست کرد و افزود: برای حضور ورزشکاران راگبی استان اصفهان در این مسابقات نیاز به برپایی رقابت‌های تدارکاتی (دست‌کم دو رقابت) داریم که برای این امر نیز نامه‌نگاری‌هایی با فدراسیون مبنی بر اختصاص دادن بودجه‌ به کمیته راگبی استان اصفهان انجام شده است.
محمدی تاکید کرد: برای برپایی رقابت‌‌های تدارکاتی راگبی  و پرداخت هزینه‌هایی مانند ایاب و ذهاب و خوابگاه نیاز به بودجه‌ای در حدود چهار تا پنج میلیون تومان است که البته تلاش می‌کنیم با کم‌ترین هزینه‌ها برنامه‌های خود را جلو ببریم.
وی بیان داشت: از هر شرایطی استفاده کردیم تا راگبی استان اصفهان را با وجود 35 بازیکن حرفه‌ای زنده نگاه داریم.
به گزارش فارس تمرینات ورزشکاران راگبی استان اصفهان روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 12 تا 14 در ورزشگاه انقلاب انجام می‌شود.
انتهای پیام/خ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول