اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج سازندگی:

محوریت حرکت‌های جهادی بر پایه‌ جوان‌گرایی است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: محوریت حرکت جهادی را جوانان تشکیل می‌دهند.

محوریت حرکت‌های جهادی بر پایه‌ جوان‌گرایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار مجید خراسانی ظهر امروز در مراسم افتتاح اردوهای طرح هجرت 3 سراسر کشور که در قزوین برگزار شد، اظهارکرد: جوانان تشکیل‌دهنده و محور حرکات جهادی در کشور هستند‌.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به تعداد گروه‌های جهادی خاطر‌نشان کرد: دراین دوره از اردوهای جهادی بیش از 2 هزار و 500 گروه جهادی در کشور وجود دارد که به مناطق محروم اعزام می‌شوند.

خراسانی با بیان تخصصی شدن رشته‌ها در اردو‌های جهادی عنوان کرد: سازمان بسیج سازندگی سعی در تخصصی کردن رشته از جمله پزشکی، عمران، فنی‌ و حرفه‌ای و دیگر رشته‌ها در اردوهای جهادی دارد.  

رئیس سازمان بسیج سازندگی یادآور شد: نقش خواهران در این اردو‌های جهادی بسیار چشمگیر است و خواهران بسیجی نقش ارزشمندی در اردوها دارند.

وی ادامه داد: حضور طلاب در اردوهای هجرت کمک زیادی به معنویت این‌گونه اردوها می‌کند که خوشبختانه طلاب در این فضا حضور جدی دارند.

خراسانی پیرامون اهداف و رویکرد بسیج سازندگی تصریح کرد: دوراندیشی مقام معظم رهبری در تأسیس بسیج سازندگی ستودنی است و ما امروز ‌می‌بینیم که جایگزینی بسیج سازندگی به جای جهادسازندگی از بهترین تصمیمات بوده و امروز بسیج سازندگی این حرکت جهادی را به خانه‌های تک‌تک مردم منتقل کرده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی در خاتمه بیان کرد: ظهر امروز حرکت اردوهای جهادی از سراسر کشور آغاز شد که به صورت نمادین این مراسم در قزوین برگزار شده است.

گفتنی است، اردوهای ملی طرح هجرت 3 امسال بسیج سازندگی با حضور سردار مجید خراسانی رئیس سازمان بسیج سازندگی،‌ سردار سالار آبنوش فرمانده سپاه صاحب‌الامر‌ (عج) استان قزوین، احمد عجم استاندار قزوین و علیجان توکلی رئیس سازمان بسیج سازندگی این استان رسما کلید خورد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول